ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از کارمندان سامسونگ اطلاعاتی تازه راجع به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج افشا کرد

فردی که ادعا می نماید یکی از کارمندان سامسونگ است امروز اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را در اختیار یک تولید کننده محتوای اینترنتی کره ای به نام Naver قرار داده که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

فردی که ادعا می نماید یکی از کارمندان سامسونگ است امروز اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را در اختیار یک تولید کننده محتوای اینترنتی کره ای به نام Naver قرار داده که حرف های تازه تری در مورد این محصول در خود دارد.

تا پیش از این شایعات مربوط به پرچمداران آتی غول تکنولوژی ای کره ای بر این اصل استوار بودند که مدل گلکسی اس 7 با صفحه نمایش 5.1 اینچی و مدل S7 edge با نمایشگر 5.5 اینچی رونمائی خواهند گشت.

در حال حاضر، بر اساس ادعاهای فرد مذکور، همه نسخه های S7 با شاسی تماما مشکی ارائه می گردد تا در ظاهر بسیار مستحکم و رده بالا به نظر برسد. همچنین سامسونگ یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7 در بخش پشتی دستگاه تعبیه نموده تا کاربران حتی در محیط های تاریک و کم نور نیز بتوانند عکس های با کیفیتی ثبت نمایند.

سامسونگ به جای تمرکز روی بالا بردن عدد مربوط به مگاپیکسل بیشتر حواس خود را معطوف اندازه حسگر و کارایی بهینه آن کرده است.

همچنین گفته شده این دوربین از فوکوس خودکار "Dual pixel"همانند آنچه در دوربین های DSLR کانن شاهد آن هستیم نیز برخوردار خواهد بود که این امر موجب می گردد تا تصاویر کمترین میزان نویز ممکن را داشته باشند و رنگ ها کاملا زنده و خالص به نظر برسند. بعلاوه، برآمدگی دوربین نیز در موبایل جدید حذف خواهد گشت.

رنگ های احتمالی پرچمدار آتی سامسونگ مشکی، سفید و طلایی است و خبر خوش اینکه میزان حافظه داخلی دستگاه نیز ارتقاء خواهد یافت.

با استناد به شنیده ها و گمانه زنی های موجود در وب، سامسونگ در کنفرانسی که قرار است در روز دوم اسفند ماه برگزار گردد از دو اسمارت فون مورد بحث رونمائی خواهد نمود؛ یعنی درست یک روز پیش از آغاز کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون. صرف نظر از بخش فیزیکی دوربین، باقی قسمت های بدنه ی گلکسی اس 7 گویا مشابه اس 6 ساخته شده و تفاوتی با هم ندارند.

تا تاریخ اعلام شده زمان زیادی باقی نمانده و به زودی متوجه خواهیم شد آیا این شایعات صحت دارند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    باریکلا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی