ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

محصور بیگانه ها؛ معرفی بازی Alien Zone Plus

ایستگاه فضایی مورد یورش بیگانگان قرار گرفته؛ دشمنانی از جهان های دیگر که زمین را با انتشار یک ویروس مهلک آلوده کرده اند و به انتظار نابودی ساکنانش نشسته اند. چه کسی می تواند جلوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

ایستگاه فضایی مورد یورش بیگانگان قرار گرفته؛ دشمنانی از جهان های دیگر که زمین را با انتشار یک ویروس مهلک آلوده کرده اند و به انتظار نابودی ساکنانش نشسته اند. چه کسی می تواند جلوی این اتفاق را بگیرد؟ بله، باز هم یک ابر قهرمان استثنایی که باید یک تنه، بار نجات بشریت را به دوش بکشد.

بازی Alien Zone Plus در چنین اتمسفری دنبال می شود؛ یک عنوان ARPG [اکشن/نقش آفرینی] خوش گرافیک که به عنوان اولین کار جدی استودیوی هامینگ برد، تاکنون در اپ استور و گوگل پلی در نظر کاربران خوش درخشیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

یک ایستگاه فضایی آلوده به بیگانگان و یک دختر جنگجو و بی باک که قرار است ناجی دنیا باشد. این جمله شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟ اگر از گیمرهای قدیمی باشید، با دیدن اسکرین شات های Alien Zone صد در صد ذهنتان به سمت شاهکار نینتندو یعنی فرنچایز متروید پرایم رفته؛ بازی هایی که در آنها زنی به نام ساموس آران نقش پروتاگونیست داستان را ایفا می کرد.

unnamed (1)

اتمسفر Alien Zone Plus اگرچه فضایی مشابه عناوین متروید را برایتان تداعی می کند (و این را باید نکته مثبت بازی قلمداد کنیم)، اما از نظر گیم پلی کاملا با آن تفاوت دارد.

این بازی یک اکشن نقش آفرینی است، یعنی به غیر از سنگرگیری و تیراندازی، باید حواستان به انتخاب هایی که در طول بازی می کنید و ارتقای قدرت کاراکترتان هم باشد. بازی در مجموع 22 مرحله در استیج های متفاوت دارد که هدف در تمامی آنها تقریبا یکسان است: یک فضایی را هم زنده نگذارید.

با این حال برای ایجاد تنوع در بازی، تعداد نسبتا زیادی اسلحه و قدرت برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده که تلاش برای آزاد کردنشان می تواند مدت ها سرگرمتان کند. هر چند گرافیک بازی را هم باید جز نکات مثبت بازی قلمداد کنیم که می تواند شما را پای بازی میخکوب کند.

Alien Zone Plus با گرافیکی در حد و اندازه کنسول های دستی، گیم پلی مملو از تنوع و اتمسفر گیرایش مطمئنا می تواند یکی از سرگرمی های محبوبتان در موبایل باشد، به شرط آنکه دل و جرأت روبرو شدن با بیگانگان ناقص الخلقه ای که به طور ناگهانی غافلگیرتان می کنند را داشته باشید!

[لینک کمکی برای نسخه اندروید]

Alien Zone Plus

Alien Zone Plus

سازنده: Hummingbird Mobile Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136 / 94 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی