ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جمعی از شرکت های چینی تصمیم دارند «Opera» را خریداری کنند

کمپانی «Opera Software»، توسعه دهنده مرورگر اینترنتی Opera امروز اعلام کرد جمعی از شرکت های چینی با مبلغی معادل ۱.۲ میلیارد دلار پیشنهاد داده اند تا این شرکت را خریداری کنند. این جمع که در واقع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

کمپانی «Opera Software»، توسعه دهنده مرورگر اینترنتی Opera امروز اعلام کرد جمعی از شرکت های چینی با مبلغی معادل ۱.۲ میلیارد دلار پیشنهاد داده اند تا این شرکت را خریداری کنند.

این جمع که در واقع یک کنسرسیوم از چند شرکت مختلف چینی است، شامل شرکت «Kunlun» می شود که در زمینه توسعه بازی های موبایلی فعالیت دارد و از سوی دیگر می توان نام کمپانی Qihoo را نیز در میان آنها دید که نرم افزار های آنتی ویروس محبوبی در چین توسعه داده است.

در صورتی که Opera پیشنهاد یاد شده را قبول کند، می تواند کاربران بسیار بیشتری در کشور چین به دست آورده و از سوی دیگر Qihoo و Kunlun نیز قادر می شوند به پلتفرم تبلیغاتی موبایلی اپرا دسترسی یابند.

آقای «لارس بویلیسن» (Lars Boilesen) مدیر عامل اپرا در همین رابطه می گوید: «این کنسرسیوم با خرید اپرا اهداف والا و استراتژیکی را در سر می پروراند. باور داریم در صورت رخ دادن این اتفاق، تخصص همین شرکت ها و سهمی که از بازارهای در حال توسعه دارند باعث می شود تا تبدیل به مالکی قدرتمند برای اپرا شوند. تملک اپرا توسط این کنسرسیوم منجر می شود تا بتوانیم به کاربران کنونی خود نیز بهتر خدمت کرده و ایده های خود برای رشدمان را عملی نماییم.»

شرکت «Opera Software» جدا از مرورگر اینترنتی محبوب خود، اخیرا ابزارهایی برای فشرده سازی فایل های ویدیویی توسعه داده که گفته می شود بدون کاهش کیفیت، می تواند حجم فایل ها را کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nima
    nima | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    آنتی ویروس محبوب ؟ عزیزم درسته ولی چون مجانیه . بعدش کیفیت نداره . کدوم آدم عقلی میره محصول رایگان استفاده کنه ؟ اونهم ضد ویروس که امنیت سیستم دستشه و بسیار بسیار مهم و حیاتیه ؟

  • آریا
    آریا | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    هیچی دیگه. این چین فقط گند میزنه. اگه اپرا رو مردم فقط برای دورزدن فیلترینگ استفاده میکردن به لطف چین که بزرگترین سانسورکننده اینترنت در دنیاست دیگه همون رو هم نمیشه استفاده کرد

  • a
    a | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    نصف اون پول رو خرج کنند و خودشون بهترش رو بنویسن

مطالب پیشنهادی