ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از باندل پلی استیشن وی آر، دوربین پلی استیشن و کنترلر موو رونمایی کرد

شب گذشته بود که سونی بالاخره از قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی کرد، اما اگر خبرها را دنبال کرده باشید می دانید که برای اجرای بازی های واقعیت مجازی روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

شب گذشته بود که سونی بالاخره از قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی کرد، اما اگر خبرها را دنبال کرده باشید می دانید که برای اجرای بازی های واقعیت مجازی روی کنسول پلی استیشن 4، نیازمند دوربین پلی استیشن خواهید بود که در باندل اصلی هدست قرار داده نشده است.

به تازگی یکی از سخنگویان سونی در مصاحبه ای با وب سایت TechInsider گفته است که باندلی شامل هدست واقعیت مجازی، دوربین پلی استیشن و حسگر موو در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد که این مشکل را برطرف می نماید.

سونی هنوز قیمت این باندل جدید و یا اطلاعاتی بیشتری از آن را به اشتراک نگذاشته است، هم چنین، مشخص نیست که آیا می توان باندلی بدون کنترلر موو را تهیه کرد یا خیر؛ چرا که برای استفاده از پلی استیشن وی آر، لزوما نیازی به موو نیست و دوربین می تواند به لطف لایت بار کنترلر Dualshock 4، حرکات دست کاربر را دنبال کند.

عرضه دوربین 60 دلاری پلی استیشن، در کنار برچسب قیمت 400 دلاری هدست واقعیت مجازی، سبب شد تا سونی با اعتراض برخی از طرفداران مواجه شود. هنوز مشخص نیست که چرا سونی، دوربین را با قیمتی مقرون به صرفه تر در باندل اصلی هدست قرار نداد، اما می توان حدس زد که بسیاری از گیمرها، احتمالا دوربین را از پیش تهیه کرده اند و سونی نمی خواسته که آن ها را مجبور به پرداخت هزینه مجدد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی