ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان عرضه رسمی تلفن های هوشمند لومیا 950 و 950 XL مشخص شد

مایکروسافت در نظر دارد از تاریخ 29ام آبان ماه بالاخره عرضه تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL خود را آغاز کند. بر اساس گزارش وب سایت ویندوز سنترال، لومیا 950 در ایالات ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

مایکروسافت در نظر دارد از تاریخ 29ام آبان ماه بالاخره عرضه تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL خود را آغاز کند. بر اساس گزارش وب سایت ویندوز سنترال، لومیا 950 در ایالات متحده توسط اپراتور AT&T ارائه می شود و وب سایت های موثقی همانند ورج نیز بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع خود تاریخ یاد شده را تائید کرده اند.

در عین حال مایکروسافت بنا دارد به صورت همزمان عرضه نسخه آنلاک لومیا 950 اکس ال را نیز در فروشگاه های خرده فروشی رسمی خود شروع نماید.

شرکت مستقر در ردموندِ واشنگتن به تازگی مراحل تولید ویندوز 10 موبایل را به پایان رسانده و حالا آخرین بیلد یا بهتر بگوییم بیلد نهایی عدد 10586 را یدک می کشد. از همین رو حدس زده می شود همین بیلد از سیستم عامل مورد بحث در لومیا 950 که انتهای ماه جاری میلادی در فروشگاه ها خودنمایی خواهند کرد، نصب شده باشد.

در مورد اینکه آیا قابلیت تشخیص چهره Windows Hello تا آن زمان نهایی و مورد استفاده قرار گیرد اطلاعاتی در دست نیست اما امکان دارد تا پیش از نهایی سازی، نسخه ای بتا از آن برای عموم ارائه گردد. همچنین باید اشاره کنیم، مایکروسافت در تاریخ یاد شده فروش  Display Dock را نیز آغاز خواهد کرد تا امکان استفاده از ویژگی Continuum لومیاهای 950 و 950 XL هم برای کاربران فراهم آید.

با اینکه AT&T هنوز قیمتی برای لومیا 950 اعلام نکرده اما انتظار می رود اوایل هفته آینده به شکل قطعی شاهد حضور این محصور در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • xoder
    xoder | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    هر چیزی که از یه گوشی انتظارشو دارم 950 XL برام برآورد میکنه !
    باید دید واردکنندگان ایرانی این گوشی زیبارو وارد ایران میکنن یا نه ! اگه آره با قیمت دوربرابری یا قیمت منصفانه !
    شده باشه کلیه هم بفروشم میخرمش :دی

  • حامد
    حامد | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    هم اینا گوشی های جذابی هستن، هم ویندوز 10 موبایل خیلی خوبه و جذابیت داره. فقط اگه بتونه بازاریابی درست و حسابی واسه اینا بکنه قطعاٌ موفقیت خوبی به دست میاره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی