ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پرینتر سه بعدی مخصوصی را در دست طراحی دارد

اپل از زمان عرضه پرینتر LaserWriter 8500 در سال 1997 تاکنون هیچ پرینتری عرضه نکرده است اما پتنت جدیدی که امروز منتشر شد نشان می دهد که اپل کار روی یک ابزار جدید را شروع ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

اپل از زمان عرضه پرینتر LaserWriter 8500 در سال 1997 تاکنون هیچ پرینتری عرضه نکرده است اما پتنت جدیدی که امروز منتشر شد نشان می دهد که اپل کار روی یک ابزار جدید را شروع کرده، پرینتری 3 بعدی با قابلیت رنگ آمیزی.

این پرینتر جدید نه تنها قادر است اشیاء سه بعدی را پرینت بگیرد، بلکه قادر است این کار را در چندین رنگ انجام دهد. اختراع جدید مهندسان کوپرتینویی احتمالا با پرینترهای سه بعدی عادی اندکی متفاوت باشد. یک سر پرینتر شروع به چاپ خواهد کرد و سر دیگر همزمان وظیفه رنگ آمیزی را به عهده خواهد داشت.

مشخص نیست که اپل آیا چنین دستگاهی را عرضه خواهد کرد یا خیر اما جالب است بدانید که این شرکت پس از بازگشت استیو جابز، هیچگاه دست به تولید و توسعه چنین محصولاتی نزده است.

با این حال، در دهه 80 میلادی، اپل یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پرینتر بوده و با ارائه LaserWriter در سال 1985، تقاضای کاربران عمومی به اوج رسید. اپل با LaserWriter، جزو اولین تولیدکنندگانی بود که پرینترهایی برای استفاده کاربران معمولی می ساختند. با این پتنت آیا اپل قصد دارد پرینترهای سه بعدی را به خانه های مان آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    اپل وارد هرچیزی میشه براش استاندارد تعیین میکنه این پرینتر اپل هم صد در صد زیباو صد در صد گران خواهد بود

مطالب پیشنهادی