ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک: بر کسی پوشیده نیست که اپل مشغول ساخت یک خودروی الکتریکی است

ایلان ماسک به تازگی و طی مصاحبه ای اظهار داشته که از نظر او کاملاً واضح است که اپل توسعه ی یک خودروی الکتریکی را در دستور کار خود دارد و وی تصور می نماید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

ایلان ماسک به تازگی و طی مصاحبه ای اظهار داشته که از نظر او کاملاً واضح است که اپل توسعه ی یک خودروی الکتریکی را در دستور کار خود دارد و وی تصور می نماید که شرکت سازنده ی آیفون پتانسیل کافی برای بدل شدن به یک خودروساز موفق را نیز دارا است.

ماسک می گوید: «این کاری بسیار سخت برای انجام دادن محسوب می شود؛ ولی فکر می کنم شرکتی همانند اپل یک ماشین الکتریکی جذاب را تولید خواهد کرد. آنچه که آنها مشغولش شده اند کاملاً‌ واضح است». وی در ادامه می افزاید: «پنهان کردن پروژه ای که برای آن فقط بیش از ۱۰۰۰ مهندس جدید استخدام نموده اید بیش از اندازه دشوار خواهد بود.»

وقتی از مدیر عامل اسپیس اکس و بنیانگذار تسلا پرسیده می شود آیا مطمئن هستید که اهالی کوپرتینو در حال ساخت خودروی خودشان هستند وی با صراحت پاسخ می دهد: «بله کاملاً. این دیگر یک راز سرگشوده به حساب می آید.»

ناگفته نماند ظرف سال گذشته میلادی شایعه شد که اپل مشغول طراحی و توسعه ی یک اتومبیل الکتریکی و احتمالاً‌ خودران گشته و چندی بعد نیز ذکر شد که هزاران مهندس در این شرکت مشغول کار روی پروژه ای مخفی با نام «پروژه تایتان» هستند.

دامنه ی این شایعات یکبار دیگر چند روز پیش هم بالا گرفت و اعلام شد که اهالی کوپرتینو چند دامین اینترنتی با عناوینی همچون «apple.car» و «apple.auto» را ثبت کرده اند. البته این اولین باری نیست که ایلان ماسک در رابطه با ساخته شدن یک ماشین توسط شرکت مورد بحث حرف هایی را مطرح می کند.

او اندکی قبل به خاطر به استخدام درآمدن چندین مهندس تسلا توسط برند اول حال حاضر جهان حرف هایی کنایه آمیز به زبان آورده و گفته بود «ما همواره در تسلا در مورد اپل با شوخی صحبت می کنیم و به آن "گورستان تسلا" می گوییم. اگر در شرکت ما موفق نیستید پس لیاقت تان کار کردن در اپل است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nin
    nin | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان
    من از طرفداراي اپل م ولي خدايي ايلان ماسك هم شخصيت جالبي داره و موفق هستش

  • آریا
    آریا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    و این مرد دوست داشتنی

  • narcis
    narcis | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    ایلان ماسک چقد مصاحبه میکنه ... تا این تلوزیون رو روشن می کنی می بینی باز یه کت شلوار میلیونی پوشیده، تیپ زده اومده حرفای گنده گنده زدن ...

    (البته نیازی نیس کسی بیاد بگه از من آدم بهتریه، خودم می دونم خیلی موفقه)

مطالب پیشنهادی