ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش بینی TSMC از کاهش تقاضا برای موبایل های رده بالا
تکنولوژی

پیش بینی شرکت TSMC از کاهش فروش موبایل های رده بالا در سال ۲۰۱۸

کمپانی تایوانی TSMC به عنوان سازنده اصلی چیپست های A11 bionic برای آیفون های سال ۲۰۱۷ اپل معتقد است که در سال جاری شاهد کاهش تقاضا برای موبایل های پرچمدار خواهیم بود. مدیر فروش این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی تایوانی TSMC به عنوان سازنده اصلی چیپست های A11 bionic برای آیفون های سال ۲۰۱۷ اپل معتقد است که در سال جاری شاهد کاهش تقاضا برای موبایل های پرچمدار خواهیم بود.

مدیر فروش این شرکت البته باور دارد که این کاهش تقاضا به بخش های بالایی بازار محدود خواهد بود و میان رده ها و موبایل های اقتصادی به رشد فروش خود طی سال ۲۰۱۸ ادامه خواهند داد. بر همین اساس آنها معتقدند که مجموعه درآمدهای شرکتشان از بازار تولید چیپست های موبایل نسبت به سال قبل تغییر محسوسی نخواهد کرد.

طبق شنیده های اخیر TSMC باز هم تولید کننده انحصاری چیپست های پردازنده A12 برای آیفون های در دست توسعه اپل خواهد بود. ضمن این که بخش عمده ای از نیاز بازار به پردازنده های سری اسنپدراگون، و حتی پردازنده های ساخت هوآوی و مدیاتک نیز توسط همین شرکت به تولید می رسند.

بر اساس وعده مدیران کمپانی تایوانی، در سال جاری برای اولین بار شاهد عرضه چیپ های تولید شده با معماری ۷ نانومتری خواهیم بود. ضمن این که تلاش ها برای دستیابی به معماری باریک تر ۵ و حتی ۳ نانومتری نیز ادامه دارد.

لازم به یادآوری است که بیش از ۵۰ درصد از درآمد ۳۳ میلیارد دلاری شرکت TSMC در سال ۲۰۱۷ از بابت تولید چیپ های مجتمع برای تلفن های هوشمند به دست آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 123456
    123456 | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    پخ خخخخخخ

مطالب پیشنهادی