ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هر آن چه از بتلفیلد جدید می دانیم؛ از جنگ جهانی دوم تا حالت بتل رویال [به روزرسانی شد]

به روزرسانی 2: ساعتی پیش تیزر کوتاهی از بتلفیلد 5 منشر شد. با توجه به عینک شخصیتی که در این تیزر دیده می شود و پرچم های بریتانیا و آلمان در بالای تصویر، رخ دادن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

به روزرسانی 2:

ساعتی پیش تیزر کوتاهی از بتلفیلد 5 منشر شد. با توجه به عینک شخصیتی که در این تیزر دیده می شود و پرچم های بریتانیا و آلمان در بالای تصویر، رخ دادن بتلفیلد جدید در جنگ جهانی دوم قطعی به نظر می رسد:

به روزرسانی 1:

روز گذشته الکترونیک آرتز اعلام کرد نام قسمت بعدی از فرنچایز بتلفیلد، بتلفیلد 5 خواهد بود. با توجه به این نام و عکس اسبی که چند روز پیش از جانب سازندگان بازی منتشر شد، می توان انتظار داشت که بتلفیلد 5 در جنگ جهانی دوم رخ خواهد دا.

خبر اصلی

همان طور که احتمالاً مطلع هستید، الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد نسخه بعدی از فرنچایز محبوب بتلفیلد روز 3 خرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تا به امروز، جزییات مختلفی از این عنوان به بیرون درز کرده اند که در این پست به آن ها خواهیم پرداخت.

نخستین زمزمه های بتلفیلد بعدی با انتشار گزارش مالی الکترونیک آرتز در سه ماهه انتهایی سال 2017 به بیرون درز کرد. یورگنسن از مدیران بالارتبه الکترونیک آرتز در آن زمان با اعلام تاخیر در عرضه دیگر بازی مورد انتظار این کمپانی یعنی Antem، عرضه نسخه جدید بتلفیلد و این بازی را عقلانی نمی دانست که خود تاییدی بر عرضه نسخه بعدی بتلفیلد و عرضه آن در پاییز سال 2018 بود.

با گذشت مدتی، خبرها رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و سازندگان بازی تایید کردند که بتلفیلد جدید در رویداد E3 2018 قابل بازی خواهد بود. همزمان، رندی ایونز، کارگردان ارشد مدیا در استودیوی DICE اعلام کرده بود که تریلر این بازی در حال ساخت است.

در حالی که هنوز از این عنوان رونمایی رسمی صورت نگرفته است، شایعات مختلفی در مورد دوره تاریخی که بتلفیلد بعدی در آن جریان خواهد داشت به گوش می رسند. قوی ترین این شایعه ها مربوط به رخ دادن بازی در جنگ جهانی دوم هستند. البته همزمان، شایعاتی مبنی بر این که قسمت بعدی بتلفیلد، Battlefield: Bad Company 3 خواهد بود، شنیده می شود.

بتلفیلد
شایعاتی مبنی بر این که قسمت بعدی، Battlefield: Bad Company 3 خواهد بود، شنیده می شود.

لوت باکس ها به یکی از بحث برانگیزترین مباحث بازی های ویدیویی تبدیل شده اند. وب سایت US Gamer به نقل از منبعی متفاوت می گوید «لوت باکس های سطحی» در بازی حضور خواهند داشت.

سطحی بودن لوت باکس ها نشان می دهد که سلاح ها هنوز تا حد زیادی قابل شخصی سازی نیستند و این موضوع، باعث منطقی جلوه کردن رخ دادن بتلفیلد بعدی در جنگ جهانی دوم می شود. طبق این شایعات، جبهه های بریتانیای کبیر، ایالات متحده، نیروهای آزاد فرانسه، رایش سوم، پادشاهی ایتالیا، شوروی و امپراتوری ژاپن در این بازی حضور خواهند داشت.

نام این عنوان هم از داغ ترین موضوعات این روزهای نشریات مرتبط با بازی های ویدیویی محسوب می شود. به گزارش GamesBeat، «بتلفیلد 5» نامی است که تیم داخلی دایس برای اشاره به پروژه خود برگزیده. البته احتمال این که نام اصلی بازی متفاوت باشد نیز وجود دارد.

در این گزارش به وجود یک حالت کوآپ برای بتلفیلد 5 نیز اشاره شده است. البته هنوز جزییات این حالت مشخص نیست و نمی دانیم قابلیت اسپلیت اسکرین در بازی وجود خواهد داشت یا خیر.

در ادامه دیگر جزییات منتشر شده در رابطه با بخش گیم پلی بتلفیلد بعدی، احتمال حضور حالت بتل رویال در بتلفیلد 5 را نباید دست کم گرفت. ظاهراً دایس در حال حاضر، در حال بررسی امکان حضور بخش بتل رویال در بتلفیلد بعدی است و اگر از نتیجه راضی باشد، احتمال زیاد، تاریخ انتشار بازی عقب خواهد افتاد.

بتلفیلد
چیزی تا رونمایی از بازی نمانده.

بازی های بتل رویال امروزه از محبوبیت بالایی بهره می برند و حتی به نظر می رسد سازندگان نسخه بعدی کال او دیوتی برای ساخت یک حالت بتل رویال برای این بازی، قید طراحی بخش داستانی را زده اند. البته طبق گفته یکی از مدیران ارشد الکترونیک آرتز، بتلفیلد جدید به طور حتمی دارای بخش داستانی خواهد بود. 

در هر صورت باید گفت، بتلفیلد بعدی بدون شک یکی از مهم ترین بازی های سال جاری به شمار می آید. اندرو ویلسون، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز می گوید این بازی باعث گسترش مخاطبان فرنچایز بتلفیلد در سطح جهانی می شود و این کمپانی برنامه های زیادی برای آن خواهد داشت.

در هر صورت برای اطلاعات نهایی باید تا 3 خرداد منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟ چه توقعاتی از این بازی دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    علیرضا واقعا بد زمانده ای شده نمیدونم برای کدوم دهه هستی ولی یادمه یه زمانی با ششصد تومن میتونستی یه کیس متوسط همون دوران ببندی الان با کمتر از چهار تومن نمیشه یعنی من باید دو ناه حقوقمو بزازم که بتونم یه کیس بخرم . امیدوارم هرچه زودتر بتونی یه کیس گیمینگ ببندی .

    • ali ah
      ali ah | ۱ خرداد ۱۳۹۷

      سامان واقعا بد زمونه ای شده همون وقت هم ششصد تومنم نداشتیم ....

  • Alireza MT9
    Alireza MT9 | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    والا خوش به حالتون سیستم قوی و کنسول دارید میتونید بازی کنید. من الان حدودا ۵ ساله حتی یه گیم هم نتونستم بزنم بس که سیستمم داغونه. تا خواستیم به سیستم خوب جمع کنیم دلار اینجوری شد و دیگه کلا جرات نمیکنم برم دنبالش ??

    • No Name!
      No Name! | ۱ خرداد ۱۳۹۷

      بهتره نگیم دلار طوری شد؟!!!
      بهتره بگیم ریال اینطوری شد!
      همچنان شاهد افت روز افزون ارزش ریال هستیم...

  • sobhan da
    sobhan da | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دوست دارم bad company3 باشه تا جنگ جهانی ۲ چون چند وقتیه دیگه زیادی رفتیم تو فاز گذشته

  • agha
    agha | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بتلفیلد از هر فورتنایت و pubg هیجانش بیشتره

  • pouri
    pouri | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    منتظرم بی صبر....واقعا عاشق بتلفیلد ۱ هستم ....و بعد دو سال هنوز تازگی داره برام ...

مطالب پیشنهادی