ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی دو موبایل جدید توسط سامسونگ؛ Galaxy J7 و Galaxy J5 آماده ورود به بازار

پس از انتشار شایعاتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ، این شرکت سرانجام تلفن های هوشمند J7 و J5 را در چین معرفی کرد. در میان این دو دستگاه، Galaxy J7 از قدرت سخت افزاری ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۱

پس از انتشار شایعاتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ، این شرکت سرانجام تلفن های هوشمند J7 و J5 را در چین معرفی کرد.

در میان این دو دستگاه، Galaxy J7 از قدرت سخت افزاری بیشتری برخوردار است. این محصول از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615 استفاده می کند و با کمک گرفتن از رمی ۱.۵ گیگابایتی تلاش می کند عملکرد روانی را از خود بر جای گذارد.

در سوی مقابل Galaxy J5، به علت قیمت ارزان ترش، از سخت افزار ضعیف نیز بهره می برد. سامسونگ برای این دستگاه پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 410 را در نظر گرفته است که فعالیت آن با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز صورت می پذیرد. شایان ذکر است که J5 نیز مانند J7 از رمی ۱.۵ گیگابایتی در مجموعه خود، بهره می جوید.

تفاوت دیگر دو دستگاه، به ابعاد نمایشگر آنها مربوط می شود. J7 نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با کیفیت 720p در برابر چشمان شما قرار دهد. J5 نیز اگرچه از همین رزولوشن برخوردار است، اما ابعاد نمایشگرش اندکی کوچکتر است و قابی ۵ اینچی را با خود به همراه دارد.

J7 علیرغم نمایشگر بزرگترش، از ضخامت کمتری برخوردار است و با ۷.۹ میلی متر، محصول باریکتری به حساب می آید. همچنین باید اشاره کنیم که سامسونگ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه استفاده کرده است.

از طرف دیگر J5 نه تنها با ۸.۵ میلی متر، ضخیم تر از برادر خود است، بلکه باتری ضعیف تری را نیز دارا است. سامسونگ در این دستگاه از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری بهره گرفته است.

اما به غیر از موارد اشاره شده، کلیه مشخصات دیگر دو دستگاه، دقیقا همانند یکدیگر هستند. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به LTE و در نهایت اندروید ۵.۱ ، از جمله دیگر امکانات محصولات جدید سامسونگ به شمار می ورند.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که این دو محصول، اولین موبایل های شرکت کره ای به شمار می روند که در کنار دوربین جلوی خود، از فلش بهره می برند. گویی سامسونگ با J5 و J7 می خواهد حسابی از سلفی دوستان، دلربایی کند.

گلکسی J7 با قیمت ۲۹۰ دلار و گلکسی J5 با قیمت ۲۲۵ دلار در چین به فروش خواهند رسید. سامسونگ هنوز در مورد ارائه این محصولات در بازار کشور های دیگر اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این محصولات را می توانید مشاهده نمایید.

gsmarena_002

gsmarena_003

galaxy-j5-640x374

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (102 مورد)
  • Amirrza Abiyari
    Amirrza Abiyari | ۱ مهر ۱۳۹۵

    من میخوام j5بخرم ایا هنگ نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی