ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی جیلی NL3؛ کراس اور 100 میلیونی جدید در راه بازار

با توجه به علاقه روز افزون مردم ایران به خودروهای شاسی بلند و حتی خودروهایی که به ظاهر شاسی بلند هستند، کمپانی های وارد کننده خودرو نیز بازار هدف خود را بر مبنای خودروهای شاسی بلند و ...

حمید رضا زنگنه
نوشته شده توسط حمید رضا زنگنه | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

با توجه به علاقه روز افزون مردم ایران به خودروهای شاسی بلند و حتی خودروهایی که به ظاهر شاسی بلند هستند، کمپانی های وارد کننده خودرو نیز بازار هدف خود را بر مبنای خودروهای شاسی بلند و کراس اوور قرار داده اند.

وارد کردن خودروی شاسی بلندی که قیمت نسبتا مناسبی نیز داشته باشد می تواند فروش آن را تضمین کند.

بم خودرو که اخیرا نمایندگی محصولات جیلی در ایران را بدست گرفته است، برای بالابردن تنوع محصولات خود قصد وارد کردن کراس اوور جدید از کمپانی جیلی را دارد.

geely-bo-yue

گفتنی است قبل از بم خودرو، شرکتی به اسم جیلیران به عنوان نمایندگی برند جیلی در ایران فعالیت می کرد که دچار مشکلات مدیریتی شد و در نهایت نمایندگی این برند را به بم واگذار کرد.

بم خودرو نیز سابقه نسبتا روشنی در کارنامه خود دارد و در سال های ابتدایی دهه 80 به عنوان همکار فولکس واگن در ایران فعالیت می کرد و یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی کرمان محسوب می شود.

جیلی NL3 که به زودی توسط این شرکت در نمایشگاه شیراز معرفی خواهد شد، در قوی ترین مدل دارای موتور 1.8 لیتری توربو است که نمونه ی وارد شده به ایران نیز خوشبختانه از همین پیشرانه سود می برد.

این پیشرانه توان تولید 184 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور را دارد. البته با وجود وزن 2075 کیلوگرمی این خودرو نمی توان انتظار شتاب حیرت انگیزی  را داشت.

foto-nl-3_01-1

البته ظاهر خودرو می تواند مشتری ایرانی را راضی کند. در این خودرو با طراحی جدیدی از کمپانی جیلی روبرو هستیم. چراغ های کشیده جلو و گلگیرهای بر آمده ظاهری خشمگین و عضلانی به این خودرو داده است.

با توجه به فروش هم وطنان این کراس اوور در بازار ایران که دارای طراحی قدیمی تری بودند می توان پیش بینی کرد این محصول جدید می تواند به موفقیت بیشتری دست پیدا کند.

geely-boyue-china-1-4a-660x495

جیلی NL3 نیز مانند خودروی چینی موجود در بازار به نسبت قیمت، امکانات زیادی در اختیار راننده قرار می دهد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف پانوراما، صندلی های برقی جلو به همراه گرمکن، آینه های برقی به همراه گرمکن، سیستم کروز کنترل، صفحه نمایش 9 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم پارک خودکار و ترمز دستی برقی اشاره کرد.

بم خودرو هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است اما پیش بینی می شود جیلی NL3 قیمتی در حدود 90 تا 110 میلیون تومان داشته باشد. با وجود طراحی مدرن و امکانات مناسب این خودرو از شانس موفقیت بالایی در بازار برخوردار خواهد بود.

geely_nl-3_16

در واقع کراس اوور های جدید چینی با قیمت های قابل توجه خود، بیش از آنکه گزینه ای مناسب و حیرت انگیز برای رقابت با خودروهای صفر کیلومتر کره ای یا ژاپنی باشند، به آلترناتیوی به جای خرید نمونه های دست دوم این خودروها بدل شده اند.

جیلی NL3 نیز با توجه به رقبایی چون، هایما S7، چری تیگو 5 ، جک S5 اتوماتیک و BYD S6 ضمن رقابت با هموطنانش می تواند گزینه ای نسبتا قابل توجه نسبت به خودروهای دست دوم و کارکرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • bagher farhang nia
    bagher farhang nia | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    راضین ازش!!!

  • Mohammad Naderkhani
    Mohammad Naderkhani | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    کی میاد ایران؟؟؟

  • Mohammad Naderkhani
    Mohammad Naderkhani | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    با این مشخصات خوب و قیمت 100 میلیون تومنی میتونه فروش موفقی تو بازار ایران داشته باشه البته اگه خودرو ساز ایرانی یه سری از امکاناتشو کم نکنه و بتونه لوازم یدکی این ماشینو توی سطح کشور تامین کنه///امیدوارم هرچه سریع تر این ماشین خوب وارد ایران بشه

  • iMehrdad
    iMehrdad | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    والا خوشگله، مبارک پولدارا! ما که پولمون به چینیاشم نمیرسه ...

مطالب پیشنهادی