ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویکیپدیا با ارائه یک بروزرسانی، جستجو در اپلیکیشن رسمی خود را ساده تر کرد

حتما برایتان پیش آمده که هنگام وبگردی به کلمه، مکان یا شخصی برخورد کرده اید که برایتان ناشناخته بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، مجبور به باز کردن یک تب جدید در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

حتما برایتان پیش آمده که هنگام وبگردی به کلمه، مکان یا شخصی برخورد کرده اید که برایتان ناشناخته بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، مجبور به باز کردن یک تب جدید در مرورگر و مراجعه به موتورهای جستجو شده اید. اما خبر خوب این است که اگر کاربر اندروید باشید، از این پس قادرید ساده تر از گذشته به جستجو در اینترنت بپردازید.

ویکیپدیا به تازگی اپلیکیشن رسمی اندروید خود را با افزودن قابلیت "Search Wikipedia" بروزرسانی کرده. این قابلیت تنها محدود به اپلیکیشن ویکیپدیا نیست، بلکه در کلیه اپلیکیشن هایی که می توان در آنها به انتخاب متن و پاراگراف پرداخت هم عمل می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به کمک این قابلیت قادرید بدون نیاز به باز کردن پنجره مرورگر برای جستجوی اسامی و چیزهای دیگر، به سادگی روی کلمه مورد نظرتان اشاره کرده و آن را انتخاب کنید تا ویکیپدیا به سرعت برایتان به جستجوی آن کلمه خاص در دیتابیس خود بپردازد.

گفتنی است قابلیت یادشده هفته پیش در حالت بتا به اپلیکیشن ویکیپدیا افزوده شد و به نظر می رسد که حالا شاهد نسخه نهایی و تکمیل شده آن در اپلیکیشن این دانشنامه آزاد اینترنتی هستیم.

به غیر از این، یک سری تغییرات جزئی و رفع باگ هم در آخرین نسخه اپ ویکیپدیا صورت گرفته که برای اطلاع از آنها و دانلود نسخه جدید می توانید به پلی استور مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی