ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دنیای اپلیکیشن های دیجیاتو
تکنولوژی

با دنیای اپلیکیشن های دیجیاتو بیشتر آشنا شوید

سلامی دوباره به شما، دیشب حول حوش همین ساعت برای اولین بار دیجیاتو با شما همراه شد و تیم ما از حضور گرم تان انرژی دو چندانی گرفت. نظرات، پیشنهادها و ذکر ایرادهای وبسایت، همگی خوبی شما را ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۲

سلامی دوباره به شما،

دیشب حول حوش همین ساعت برای اولین بار دیجیاتو با شما همراه شد و تیم ما از حضور گرم تان انرژی دو چندانی گرفت. نظرات، پیشنهادها و ذکر ایرادهای وبسایت، همگی خوبی شما را می رسانند و تک تک شان را به دست بررسی سپرده ایم تا تجربه دیجیاتو خواندن شما بهتر از هر وقت دیگری شود.

اما امشب درباره یکی از بخش های مهم دیجیاتو برای شما می نویسیم: دنیای اپلیکیشن ها.

ما بخش دنیای اپلیکیشن ها را از همان ابتدای ایده پردازی در نظر داشتیم، چون می دانستیم کاربری دستگاه های موبایل (تلفن هوشمند و تبلت) چقدر به اپها وابسته است. شما با کلیک یا تپ روی کارت مخصوص دنیای اپلیکیشن‌ها در یکی از ستون های کناری، به صفحه خانگی آن با دیزاین زیر منتقل می شوید.

دنیای اپلیکیشن های دیجیاتو

اپها و البته بازی های مختلفی به تفکیک سیستم عامل های موبایل برای شما جمع آوری شده اند و با رفتن به هر مجموعه (مثلا برترین اپلیکیشن‌های اندروید)، آنها را در دسته بندی های کاربردی مشاهده خواهید کرد.

دنیای اپلیکیشن های دیجیاتو

شما می توانید با مطالعه متن کوتاه یا معرفی بلند هر اپ، بهتر با کارکرد آن آشنا شوید و لینک های دانلود از اپ استور، کافه بازار، گوگل پلی و سایر استورها را سریع و راحت به دست بیاورید و استفاده کنید.

دنیای اپلیکیشن‌های دیجیاتو در آغاز راه است و به مرور بیش از الآن تکمیل خواهد شد و البته نیازمند این است که شما مخاطبین خوب، در تکمیل و رفع نواقصش به ما کمک کنید. برای گردش در دنیای اپلیکیشن‌ها مهمان ما باشید و نظرات تان را درباره آن، میهمان ما کنید.

- تیم دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بسیار عالی با آرزوی توفیق ;-)

  • محمود
    محمود | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    واقعا خوش حالم دوباره بر گشتید فقط اینکه گزیده ای از متن رو بزارید بقیه رو در ادامه مطلب قرار بدید بهتر این طوری هم شیک تره و کاربردی تر

  • Samsung
    Samsung | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بخش مفید و کاربردیه ممنون از زحماتتون

  • محمد
    محمد | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من ازتون یه خواهش دارم که امیدوارم بهش توجه کنید ..

    لصفا یه بخش در مورد اخبار بازار شبکه تو سایت بگنجونید. همونطور که مستحضرید این بخش چه اتز نظر آموزش چه خبری تو ایران مهجور مونده و کمتر بهش پرداخته میشه. با ایجاد این بخش هواداران خاص تری پیدا خواهید کرد.


    متشکرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی