ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیمسیج ممکن است پس از مهاجرت به اندروید پیامک های شما را بخورد؛ انتقام به سبک اپل؟

سلنا لارسون نویسنده وبلاگ ReadWrite تجربه جالبی را با خوانندگانش به اشتراک گذاشته. یکی از دوستان وی روزی از آیفون ۴ اس به گلکسی اس۴ مهاجرت می کند. سلنا با پیامکی این موضوع را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۵

سلنا لارسون نویسنده وبلاگ ReadWrite تجربه جالبی را با خوانندگانش به اشتراک گذاشته. یکی از دوستان وی روزی از آیفون ۴ اس به گلکسی اس۴ مهاجرت می کند. سلنا با پیامکی این موضوع را به او تبریک می گوید اما جوابی دریافت نمی کند، در کمال تعجب پیامک هایی که در روزهای بعد هم فرستاده می شوند، همگی بی پاسخ می مانند. سرانجام دوست سلنا برای برقرار کردن جلسه ای با او تماس می گیرد و در این لحظه دو طرف متوجه می شوند که اصلا پیامکی فرستاده نشده که بخواهد پاسخی بر انگیزد.

قضیه از این قرار است که سیستم آیمسیج متوجه مهاجرت کاربر به اندروید نمی شود و همچنان پیام ها را در همان قالب قبلی ارسال می کند. حال جالب است بدانید که این مشکل تنها برای سلنا و دوستش رخ نداده و این موضوع یکی از مشکلات مهمی است که اپل با آن در حال کلنجار رفتن است. آدام پوش، سردبیر سابق سایت لایف‌هکر، مسأله را پیگیری و پاسخ های زیر را از اپل دریافت کرده:

  • این یک مشکل شناخته شده است که کاربران زیادی با آن مواجه هستند.
  • تیم مهندسی اپل مشغول کار روی موضوع هستند اما فعلا هیچ ایده ای برای درست کردن آن ندارند.
  • هم اکنون هیچ راه حل قابل اطمینانی وجود ندارد. برخی کاربران پس از چند روز مشکل را حل شده می بینند و برخی دیگر همچنان با آن درگیر هستند.

جالب است بدانید که صفحه مربوط به این موضوع در بخش پشتیبانی سایت اپل بیش از ۴۰۰ اعتراض را در خود جای داده و تنها راه حلی که در حال حاضر اپل پیشنهاد داده خاموش و روشن کردن iMessage و جدا کردن شماره تلفن از سیستم آن است؛ راه حلی که باز هم برای بسیاری از کاربران مشکلی را حل نمی کند.

به نظر شما اپل واقعا نمی داند باید چگونه این مشکل را برطرف کند و یا اینکه می خواهد با این تکنیک از کاربرانی که به محصولاتش وفادار نبوده اند، انتقام بگیرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • captcha
    captcha | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    :)

  • صادق
    صادق | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    کافی برید تو سایت
    https://supportprofile.apple.com و از اونجا آیفون رو unregister کنید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی