ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ofest
تکنولوژی

جشنواره متن باز ایران، ۱ خرداد در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در روز ۱ خردادماه شاهد برگزاری بزرگترین گردهمایی کاربران گنو/لینوکس تحت عنوان جشنواره متن باز ایران و رویداد ایده آزاد خواهد بود. این گردهمایی که به بهانه انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ برگزار می‌گردد، ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۲

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در روز ۱ خردادماه شاهد برگزاری بزرگترین گردهمایی کاربران گنو/لینوکس تحت عنوان جشنواره متن باز ایران و رویداد ایده آزاد خواهد بود. این گردهمایی که به بهانه انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ برگزار می‌گردد، در سه محور مسابقه ایده آزاد، همایش عمومی و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم رایگان بوده و ثبت نام تا ۲۸ اردیبهشت ماه در وبسایت www.ofest.ir جریان دارد.

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر و تیم اوبونتو ایران طی اقدامی مشترک گردهمایی بزرگی برای کاربران و علاقه‌مندان گنو/لینوکس و جنبش متن باز ترتیب داده‌اند.

۱ خردادماه، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی میزبان جشنواره متن باز ایران و رویداد ایده‌آزاد خواهد بود. این مراسم از ساعت ۹ صبح الی ۱۴:۱۵ با حضور سازمان ها، شرکت ها و جمع کثیری از علاقمندان و کاربران نرم افزارهای متن باز برگزار می‌شود.

شرکت در این مراسم رایگان بوده و کاربران با مراجعه به وب‌سایت رویداد می‌توانند در هر یک از بخش‌های همایش عمومی، کارگاه‌های آموزشی و «رویداد ایده آزاد» ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه بوده و ثبت نام از طریق وبسایت www.ofest.ir صورت می‌گیرد.

جشنواره متن باز ایران با تمرکز بر روی نرم‌افزار‌های متن باز در سه محور برگزار می‌گردد.

جشنواره متن باز ایران

ایده آزاد (Open Ideas) رویدادی است برای گیک هایی که ایده های خود را خلاق و آزادانه پرورش می دهند. ایده هایی که می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند و با این کار دیگران را با خود همراه کنند. در این رویداد از میان ایده های ارسالی از طریق وبسایت رویداد پنج سخنران برای حضور در برنامه انتخاب خواهند شد و ۸ دقیقه فرصت خواهند داشت در حضور بیش از ۳۰۰ نفر مخاطب رویداد و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها ایده خود را با بهترین شکل مطرح کنند و در پایان با داوری حاضران حمایت مادی و معنوی دبیرخانه جشنواره و حامیان رویداد را به دست آورند.

بخش دوم جشنواره عمومی شامل جشن انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ و سخرانی های عمومی و تخصصی در رابطه با با نرم افزارهای متن باز است.

بخش سوم این رویداد نیز کارگاه های تخصصی و آموزشی با محوریت نرم‌افزارهای متن باز و بهبود کسب و کار متن باز است. برای مشاهده جدول زمان‌بندی مراسم، مشاهده کارگاه‌های آموزشی و ثبت نام در این گردهمایی می‌توانید به وب‌سایت رویداد مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Lord
    Lord | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    خخخخخخخخخخخ

  • منصور ببری
    منصور ببری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    ما که تهرانیم نمیریم چرا غصه میخورین دوستان ، البته ما اینکاره نیستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی