ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید سیلور
تکنولوژی

evleaks: نکسوس ۶ وجود خارجی ندارد، اندروید سیلور حدود فوریه ۲۰۱۵ می آید

قبل از تولد دیجیاتو شایعاتی راه افتاد که خبر از تعطیلی برنامه نکسوس و راه اندازی برنامه اندروید سیلور (Android Silver) برای تلفن های هوشمند گوگل می داد. بر این مبنا گویا قرار است گوگل ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۱

قبل از تولد دیجیاتو شایعاتی راه افتاد که خبر از تعطیلی برنامه نکسوس و راه اندازی برنامه اندروید سیلور (Android Silver) برای تلفن های هوشمند گوگل می داد. بر این مبنا گویا قرار است گوگل به جای ساختن تلفن های نکسوسی مانند نکسوس ۴ یا ۵، روی بیاورد به استفاده از پرچمدارهای قدرتمند اندرویدی و آنها را با چسب اندروید خالص گوگلی در هم آمیزد و به دستان شما بچسباند.

امروز لو دهنده مشهور، evleaks در ۳ توییت جالب، خبرهای جدیدی درباره نکسوس ۶ و اندروید سیلور داد:

evleaks

evleaks

نکسوس ۶ وجود خارجی ندارد... الوداع. [اما] نگران نباشید، رعدی نقره ای در این ابرها هست... اندروید سیلور حدود فوریه ۲۰۱۵ (بهمن یا اسفند ۹۳) می آید.

گفته می شود گوگل در ازای قرض گرفتن سخت افزار پرچمداران اندرویدی و کنترل کامل بر رابط کاربری و نرم افزاری تلفن های اندروید سیلور، قرار است آنها را با تبلیغات سنگین همراه با برنامه های قسطی شرکت های مخابراتی امریکا عرضه کند که این می تواند باب میل شرکت های تلفن ساز باشد.

evleaks: "در این ابرها رعدی نقره ای دیده می شود."

مجموع این خبرها بیشتر ما را یاد عرضه دو پرچمدار سامسونگ و اچ.تی.سی همراه با اندروید خالص و پسوند Google Edition می اندازد. گویا گوگل از این برنامه که محدود به بازار امریکا بوده، رضایت زیادی کسب کرده و می خواهد گسترشش دهد. و حدس بزنید چه، اگر من جای تیم کوک بودم، لااقل کمی از این زیرکی گوگل نگران می شدم. نظر شما درباره این رعد نقره ای چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • منصور ببری
    منصور ببری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    چه فایده تو ایران هیچ خبری نیست از این کارا و قیمتها

  • Mehran
    Mehran | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من موندم این اندرویدی ها محترم چی فکر کردن اقایون و خانوما این همه شرکتید هنوزامار یک کوچولو تو بعضی از کشورها از ما جلویید به خدا زشت نیست هنوز بعضی جاها هم ما جلوییم تازه با ارزش ترین شرکت هم که ماییم چی میگید؟ای اپلی های خیلی محترم تر کمممممممممک الانه که بشم ۴۰- کممممممممک ترسو هستن دیگه جواب ندارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی