ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Ultimeyes
تکنولوژی

اپلیکیشن Ultimeyes بینایی شما را بهبود می بخشد

سازندگان اپلیکیشن Ultimeyes معتقدند که می توانند بینایی شما را بهبود ببخشند و برای اثبات این ادعا هم مدارک مستدلی دارند. گفته شده که به طور متوسط هر کس آلتیمایز را به پایان رسانده باشد، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۰

سازندگان اپلیکیشن Ultimeyes معتقدند که می توانند بینایی شما را بهبود ببخشند و برای اثبات این ادعا هم مدارک مستدلی دارند. گفته شده که به طور متوسط هر کس آلتیمایز را به پایان رسانده باشد، خیلی بهتر از دیگران می تواند ۲ خط بیشتر در جدول اسنلن (معاینه چشمی) بخواند اما برای حصول این نتیجه لازم است اندکی زمان بگذارید و حوصله به خرج دهید؛ البته آلتیمایز برای جلوگیری از خسته شدن کاربر از تکنیک های مختلفی همچون ایجاد قاعده بازی استفاده می کند.

سازنده اپلیکیشن پیشنهاد می کند که ۴ بار در هفته و به مدت ۲ ماه جلسات ۲۵ دقیقه ای کار با آلتیمایز را انجام دهید، تا بعد از این مدت بتوانید پیشرفتی در بینایی خود پیدا کنید.

این کمپانی می گوید که اپلیکیشن خود را روی افراد بسیار زیادی از قوم و نژادهای مختلف امتحان کرده و تست های سختی را برای آن در نظر گرفته. برای مثال، تیم بیسبال دانشگاه کالیفورنیا، ریورساید، مورد بررسی تکنسین های تیم سازنده آلتیمایز بوده. پس از انجام تست ها، گفته شده که بازیکنان تیم ۳۱ درصد بهبود در بینایی را تجربه کرده اند.

آدام گلدبرگ، مدیر این شرکت می گوید: "ما تعداد بسیار زیادی بازخورد مثبت از مردمی که بینایی بهتری را تجربه کرده اند، دریافت کردیم. آن هم در مدت زمان کوتاه ۴ هفته ای. ما می خواهیم همه قادر باشند از این برنامه که استفاده از آن آسان است و همانند یک بازی مفرح کار می کند، بهره ببرند."

اما نکته قابل تامل در مورد این اپلیکیشن این است که سازندگان معتقدند از طریق Gamification کردن برنامه، توانسته اند آن را به یک بازی هم تبدیل کنند، هر چند هر اپلیکیشنی نمی تواند با استفاده از قاعده های یک بازی، لزوما چیز جذابی برای مخاطبین باشد. پس زمینه خاکستری، اشیا ناملموس و به طور کلی ظاهر در هم و بر هم این بازی/اپلیکیشن، اصلا جذاب نیست و احتمالا افزایش بینایی، تنها دلیلی خواهد بود که بخواهید به صورت مکرر از آن استفاده کنید.

آلتیمایز برای اندروید و iOS در حال حاضر و با تخفیف مدت داری، با قیمت 6 دلار در دسترس است و برای دانلود نسخه PC هم می توانید به وبسایت ultimeyesvision.com مراجعه کنید. اگرچه 6 دلار همچنان هم قیمت بالایی برای یک اپلیکیشن موبایل است، اما قبول کنید که سلامت یکی از فاکتورهایی است که برای آن باید خرج کرد و چه چیزی مهمتر از چشم.

سازندگان این اپلیکیشن کاملا روشن بیان کرده اند که اگر مشکلات عدیده بینایی دارید، آلتیمایز نمی تواند آن ها را برطرف کند اما اگر به فکر بهبود نسبی بینایی خود هستید، این اپ احتمالا جوابگوی نیازتان خواهد بود. هنوز معلوم نیست که آلتیمایز به خوبی و برای همه کار می کند یا خیر اما اگر شما امتحان کردید و واقعا بهبودی حاصل شد، نتیجه را با ما در میان بگذارید.

ULTIMEYES

ULTIMEYES

سازنده: Carrot Neurotechnology قیمت: 5.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS حجم: ۲۵.۲/۴۰ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Hamed
    Hamed | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

    چرا pro این برنامه مجانیه ولی ورژن معمولیش 6 دلاره؟! عجیبه!!

  • محسن
    محسن | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

    دوستان، من چندین بار سعی کردم اینو بخرم، ولی توی ایران ارور میداد، مجبور شدم از یکی از دوستان بخوام که اینو کرک کنه، الان خیلی وقت هست که دارم استفاده میکنم، واقعا تأثیر داره.

  • Hossein
    Hossein | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

    به نظر شما کسایی هم که

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی