ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس ۸ در وبسایت Google I/O؛ واقعیت یا شایعه؟

همیشه گفته شده جایی که دود باشد، آتش هم هست، و این حکایت این روزهای گوگل و شایعات در رابطه با نکسوس ۸ است. همانطور که پیش از این هم مطرح شده بود احتمال دارد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۵

همیشه گفته شده جایی که دود باشد، آتش هم هست، و این حکایت این روزهای گوگل و شایعات در رابطه با نکسوس ۸ است. همانطور که پیش از این هم مطرح شده بود احتمال دارد گوگل کنفرانس I/O از یک تبلت نکسوسی  جدید پرده برداری کند. آن طور که گفته شده این تبلت صفحه نمایشی با سایز ۸ تا ۸.۹ اینچ و کیفیت QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) خواهد داشت. شایعه جالبی هم در رابطه با سازنده این تبلت مطرح شده که گویا این بار قرعه به نام HTC خورده و نه ASUS.

امروز یک نکته جالب در سایت کنفرانس گوگل دیده شد و آن هم وجود تبلتی با شکل و شمایل نکسوس است. اما پیش از آنکه شروع به تحلیل و حدس و گمان کنیم باید گفت به احتمال خیلی زیاد این یک محصول الکی برای استفاده در عکس است. البته گوگل پیش از این هم شیطنت های زیادی کرده. یک بار در سال ۲۰۱۳ برای نکسوس ۷ از تصویری به غیر از محصول نهایی استفاده کرد ولی در مورد نکسوس ۵ برعکس بود و ما محصول نهایی را قبل از معرفی دیدیم.

اگر از این نکته هم بگذریم که شایعات به یک معرفی در ماه ژوئن اشاره کرده اند، نیازی به گفتن نیست که پیش از این هم گوگل از کنفرانس Google I/O برای رونمایی از محصولات جدید استفاده کرده. در واقع می شود گفت داریم به یک تبلت مخفی نکسوسی نگاه می کنیم، حتی اگر ظاهر نهایی اش این نباشد.

تصویر به ما سرنخ زیادی نمی دهد. آنطور که در شایعات مربوط به نکسوس ۸ مطرح شده، انتظار داریم حداقل یک اسپیکر در جلو و در لبه پایین هم نواری فلزی داشته باشیم. در مورد قیمت و سخت افزار هم گفته شده که این تبلت ۸.۹ اینچی از یک سخت افزار قدرتمند و به روز برخوردار خواهد بود و به احتمال زیاد حداقل ۳۰۰ دلار یا بیشتر قیمت گذاری خواهد شد.

به هر صورت ما باید منتظر برگزاری کنفرانس در ماه آینده میلادی باشیم تا ببینیم گوگل این بار چه چیزی برای رو کردن دارد. شما چه نظری درباره تبلت نکسوسی امسال گوگل دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • M.Nexus
    M.Nexus | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    شاید احتمال اینکه یه محصول جدید معرفی کنن باشه ولی این فقط یه نکسوس ۱۰ هستش!
    به این عکس نگاه کنید:
    http://goo.gl/WP9DpV

  • Dr.Zed
    Dr.Zed | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    دوستان دقت کنید این همون نکسوس 10 ساخت سامیه ولی بصورت عمودی استفاده شده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی