ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی جی ۳
موبایل

LG G3 رسما معرفی شد: بزرگتر، ساده تر، با نمایشگر کم نظیر QHD و بدنه مقاوم در برابر خش

شعار الجی برای G3 به نظر جالب می آید: "ساده، هوشمندِ جدید است." همان طور که انتظار می رفت G3 در حال معرفی است و البته جزئیات آن به صورت پیش نمایش در اختیار برخی ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۲

شعار الجی برای G3 به نظر جالب می آید: "ساده، هوشمندِ جدید است."

همان طور که انتظار می رفت G3 در حال معرفی است و البته جزئیات آن به صورت پیش نمایش در اختیار برخی وبسایت های منتخب LG قرار گرفته و آنها نیز به سرعت اقدام به انتشارشان کرده اند. یکی از برترین بهبودهای این تلفن نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (Quad HD) و تراکم ۵۳۴ پیکسل بر اینچ است.

درون این غول چیپ اسنپدرگن ۸۰۱ قرار گرفته و به لحاظ سخت افزاری دو انتخاب پیش روی خریداران است؛ یا خرید مدلی با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۲ گیگابایت رم، یا خرید مدل ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم. هر دو مدل با اندروید ۴.۴.۲ کیتکت جان می گیرند و باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض و شکاف میکرو اس.دی دارند.

دوربین دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و قابلیت "تپ برای فوکوس" و بله، فوکوس خودکار لیزری (مادون قرمز) نیز در کنار لنز دوربین عقب قرار گرفته که سرعت فوکوس آن را شکست دادن گلکسی اس ۵، زمان کوتاه ۰.۲۷۶ ثانیه را به خود اختصاص داده.

ال جی جی ۳

دیزاین تلفن دستخوش تغییر زیادی شده. به خصوص جنس بدنه که الجی از عبارت "Metallic Skin" برای توصیفش استفاده می کند و در برابر خش مقاوم است است و برخلاف بدنه تمام فلزی امکان شارژ بی سیم (القایی) را نیز فراهم می کند. ابعاد تلفن ۱۴۶.۳ در ۷۴.۶ در ۸.۹ میلیمتر است. پشت بدنه خمیدگی مناسبی برای قرار گرفتن راحت در دست دارد و کمترین ضخامت بدنه در لبه ها به ۲.۷۵ میلیمتر می رسد. درب پشتی نیز برای قراردادن سیم کارت، میکرو اس.دی و تعویض باتری، قابل جداسازی است.

‌G3 بدنه متالیک (شبه فلزی) و مقاوم در برابر خراشیدگی دارد.

با اینکه بدنه تلفن مقاوم در برابر خراشیدگی است اما به پای بدنه LG G Flex که خود-درمانگر بود نمی رسد. در عوض جنس آن باعث شده کمتر از دست سر بخورد و طرح فلز برس خورده نیز برای این روی آن ایجاد شده تا کمتر اثر انگشت بر پشت تلفن به چشم بیاید. در ضمن دکمه های عقب تلفن، شامل دکمه پاور که در وسط دو دکمه تنظیم شدت صدا قرار گرفته، بسیار بهتر از G2 شده اند و کارکردن با آنها راحت است. این در حالی است که این دکمه ها نسبت به جی ۲ خیلی مسطح تر شده اند. با وجود بزرگتر شدن ابعاد تلفن، راحتی کار با دکمه های عقب بالاتر رفته.

• اطلاعات کامل تر را در بیانیه مطبوعاتی الجی برای G3  بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • فرهاد
    فرهاد | ۷ خرداد ۱۳۹۳

    این که طراحی آیکون ها را عوض کرد کار خوبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی