ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل تی شرت هوشمند خواهد ساخت

به نظر می رسد که اتفاق مهم بعدی در حوزه ابزار های پوشیدنی، وسیله ای باشد که به معنای واقعی کلمه «پوشیدنی» است. برایان کرازانیچ، مدیرعامل اینتل در Code Conference از تولید تی شرتی خبر داد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۹

به نظر می رسد که اتفاق مهم بعدی در حوزه ابزار های پوشیدنی، وسیله ای باشد که به معنای واقعی کلمه «پوشیدنی» است. برایان کرازانیچ، مدیرعامل اینتل در Code Conference از تولید تی شرتی خبر داد که به کمک سنسورهای درون خود می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند و حتی از احساساتتان مطلع گردد.

این سنسور ها می توانند اطلاعات را با اپلیکیشنی مخصوص در تلفن هوشمند به اشتراک گذارند و در نتیجه باعث تولید نمودار هایی مفید در رابطه با وضعیت سلامت شوند. به گفته مدیر عامل اینتل، این تی شرت از یک باتری بهره می برد که البته نباید آن را خیس کرد ( کرازنیچ در صحبت های خود اصرار می کند که راه رفتن در باران مشکلی را پیش نمی آورد)، در نتیجه برای مراقبت از این باتری باید قبل از شستشوی تیشرت، آن را خارج نمایید.

در برنامه ریزی های اینتل ساخت تی شرت جایی ندارد، بلکه آن ها می خواهند یک نمونه اولیه تولید نمایند و پس از آن بازار سنسور های مورد استفاده در تیشرت را گسترش دهند. اولین تیشرت هوشمند اینتل در تابستان امسال معرفی می شود و هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن به بیرون درز نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    ۱۹۰۰
    ترکوندی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی