ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۶
تکنولوژی

تاریخ احتمالی معرفی و عرضه آیفون ۶: ۱۸ و ۲۸ شهریور

در حالی که هنوز با موعد معمول برای معرفی آیفون های جدید فاصله داریم، نمایندگان بخش پشتیبانی دویچه تلکام که یکی از شرکت های مخابراتی آلمان است، می گویند آیفون ۶ از ۲۸ شهریور (۱۹ ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۵

در حالی که هنوز با موعد معمول برای معرفی آیفون های جدید فاصله داریم، نمایندگان بخش پشتیبانی دویچه تلکام که یکی از شرکت های مخابراتی آلمان است، می گویند آیفون ۶ از ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) به فروش گذاشته خواهد شد. در حالی که تقریبا غیرممکن است اپل از الآن به شرکت ها تاریخ عرضه دقیق را گفته باشد، باید گفت این یک حدس مبتنی بر تجربه است.

اپل معمولا در روز جمعه عرضه اول جهانی برای محصولات جدیدش را شروع می کند و آمارهای معروف "میزان فروش در اولین تعطیلات آخر هفته" هم از همینجا می آید. برای مثال، پارسال آیفون 5s و آیفون 5c در سه شنبه ۱۰ سپتامبر معرفی شدند و فروش آنها از ۲۰ سپتامبر آغاز شد. سال قبل از آن هم آیفون 5 در سه شنبه ۱۲ سپتامبر معرفی شد و در۲۱ سپتامبر به بازار آمد.

امسال هم ۱۹ سپتامبر یک روز جمعه است و درست در بین ۲ تاریخ عرضه نسل های قبلی آیفون در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲ قرار دارد که این کاملا شبیه یک انتخاب اپلی است و به نظر می رسد نمایندگان دویچه تلکام بر اساس تجربه خودشان این روز را برای عرضه آیفون ۶ حدس زده اند یا شاید در حال برنامه ریزی برای آن هستند.

با این وصف احتمالا مراسم اصلی در روز سه شنبه ۹ سپتامبر مصادف ۱۸ شهریور برگزار می شود و تا ۱۰ روز بعد از آن عرضه آیفون ۶ در سطح دنیا آغاز خواهد شد. از آنجایی که آلمان هم جزو کشورهایی است که از ابتدا آیفون های جدید در آنها عرضه می شوند، فعلا همه حساب و کتاب ها با هم می خواند، تا ببینیم در آینده چه تغییر یا تاییدی از راه می رسد.

طبق شایعات اپل امسال دو آیفون بزرگ معرفی می کند که یکی دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است و دیگری دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی. آیا هر دوی آنها در یک روز حوالی شهریور معرفی و عرضه می شوند؟ طبق شنیده های فعلی، آیفون ۵.۵ اینچی به خاطر مشکلات تولید باتری اش که فقط ۲ میلیمتر ضخامت دارد و الجی از تولیدکنندگان اصلی آن خواهد بود، با تاخیر چند ماهه و در اواخر سال ۲۰۱۴ به بازار می آید، حال آنکه تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی چندی است شروع شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • بهروز
    بهروز | ۷ خرداد ۱۳۹۳

    خيلي خوشحالم از اينكه بازم خبراي تكنولوژي رو بروز و فارسي ميخونم
    قسمت بزرگي از زندگيم گم شده بود در نبودتون

  • یه اپلی
    یه اپلی | ۷ خرداد ۱۳۹۳

    بی صبرانه منتظرم البته بیشتر برای ios8
    خدا کنه سریع جیلبریکش هم بیاد که از بی جیلبریکی دق مرگ نشم یهو!!
    یه سوال بعد از معرفی ios8 توی wwdc2013 بلافاصله آپدیتش میاد یا بابد تا معرفی آیفون ها صبر کرد!؟؟!!

    • peyman
      peyman | ۷ خرداد ۱۳۹۳

      بايد تا نسخه اصليش كه احتمالأ پاييز با آيفون ها معرفي ميشه سبر كرد و براي آپديت نسخه هاي بتا هم بايد سوسعه دهنده بود ولي يه راه هايي براي نصبش هست(اگه اشتبا نكنم)ولي به نظرم بهترين كار اينه كه سبر كنيم تا نسخه ي اصليش بياد، چون نسخه هاي بتا خيلي باگ دارن و خيلي روون كار نميكنن.. خلاصه آزمايشيه ديگه!:-)

  • jalal
    jalal | ۷ خرداد ۱۳۹۳

    بی صبرانه منتظرم، به امید درخششی دیگر

  • peyman
    peyman | ۷ خرداد ۱۳۹۳

    سلام دوستاي گلم،يه روز نبودم دلم براتون تنگ شده بود:-) لطفأ منفي ندين(دادين هم،دادين...) ميدونم بي ربطه خب عادت كردم به زندگي با شما دوستاي خوب:-)؛يه سوال داشتم من با رايتل ميام نت، ميخواستم يه مشورتي با شما بكنم ميخواستم مودم براwi fi بگيرم، چون هم سرعتش بيشتره هم مثل رايتل باطري خور نيست،به نظرتون چي بگيرم خوبه؟؟لطفأ راهنمايي كنين نظرتون برام مهمه:-)وايمكس چجوريه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی