ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی همزمان با معرفی نمایشگرهای جدید Quad HD: تراکم ۷۰۰ پیکسل بر اینچ در دسترس است

ال جی که همین دو روز قبل پرچمدار جدید خود، G3 را رونمایی کرد و اولین برند مشهور دنیای موبایل شد که نمایشگر QHD با تراکم ۵۳۸ پیکسل دراینچ را در یک محصول نهایی به ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۴

ال جی که همین دو روز قبل پرچمدار جدید خود، G3 را رونمایی کرد و اولین برند مشهور دنیای موبایل شد که نمایشگر QHD با تراکم ۵۳۸ پیکسل دراینچ را در یک محصول نهایی به دنیا معرفی کرده، زیر شاخه ای تخصصی به نام ال جی دیسپلی دارد که مدام در حال کار بر روی کیفیت های بهتر است.

اگر فکر می کنید G3 برای ال جی دیسپلی یک مرز توقف است، اشتباه می کنید، زیرا رییس آن در مصاحبه ای همزمان با رونمایی از پنل های جدید Quad HD، اشاره کرده که نمایشگرهایی با تراکم ۶۰۰ یا حتی ۷۰۰ پیکسل در اینچ نیز در دسترس تکنولوژی های این شرکت هستند و شگفتی ادامه خواهد یافت.

ال جی دیسپلی

الجی در نمایشگاه SID 2014 که سانفرانسیسکو میزبان آن است، پنل های QHD جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت که با قطر ۶ و ۱۴  اینچ و حتی بزرگتر به بازار مصرف عرضه خواهند شد. با این وصف آیا باید انتظار داشت که پرچمدار سال آینده ال جی با نمایشگر UHD (مخفف Ultra HD) یعنی رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به بازار بیاید؟

بهتر است قبل از اینکه به فکر نمایشگر UHD و ۸.۳ میلیون پیکسلی که در خود جای خواهد داد باشیم، از ۳.۵ میلیون پیکسلی که نمایشگر QHD ال جی جی ۳ در دسترس قرار داده لذت ببریم. موافق نیستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    هر نظری که اونجا درباره سایتتوت میدم . سریع پاک میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی