ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت هم ساعت هوشمند خواهد ساخت

چند روز پیش در Code Conference ، مدیر عامل مایکروسافت بر روی سن قرار گرفت و اعلام کرد که شرکتش سهل انگاری های گذشته را به فراموشی می سپارد و به آینده چشم خواهد دوخت. ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۶

چند روز پیش در Code Conference ، مدیر عامل مایکروسافت بر روی سن قرار گرفت و اعلام کرد که شرکتش سهل انگاری های گذشته را به فراموشی می سپارد و به آینده چشم خواهد دوخت. مایکروسافت که در گذشته به علت تعلل بسیار، نتوانست جای پای محکمی در بازار تلفن های هوشمند پیدا کند، اکنون قصد دارد در حرکتی رو به جلو، ابزار های نسل بعد را تولید نماید.

بر اساس گزارشی که Forbes منتشر کرده، منابع خبری از داخل مایکروسافت بروز داده اند که این شرکت نقشه هایی جدی برای ساخت ساعت هوشمند را در سر می پروراند. ساعت هوشمند مایکروسافت از لحاظ ظاهری قرار است شبیه به Gear Fit سامسونگ باشد و در داخل خود از تکنولوژی و تجربه مایکروسافت در زمینه سنسور های حرکتی کینکت استفاده نماید.

بر خلاف ساعت سامسونگ که تنها با محصولات خودش کار می کند، ساعت مایکروسافت قرار است با اندروید، آیفون و ویندوز فون همخوانی داشته باشد. این ساعت به احتمال زیاد در تابستان پیش روی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • حمیـــد
    حمیـــد | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    :D
    :)
    :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی