ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: کاغذ بازی رنگی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۶

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Trials Frontier

بازی اندروید

موتورهای خود را روشن کنید، و رقابتی دیوانه وار را آغاز نمایید. در مراحلی اعتیاد آور گاز دهید و سعی کنید با حفظ تعادل، زنده بمانید.  در این بازی بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی در برابر شما قرار می گیرد که در طی آن ها باید امتیازات لازم را کسب کنید و با ارتقا موتور خود، با سرعتی بیشتر مراحل را به پایان رسانید.  ۲۵۰ مرحله نفس گیر و ۷۰ وسیله مختلف، پاداش زمانی است که به پای این بازی خواهید گذاشت. ویدیو معرفی Trials Frontier را در ادامه می توانید مشاهده کنید (دانلود ویدیو با حجم ۸ مگابایت)

Trials Frontier

Trials Frontier

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۹۷ مگابایت زبان:

 

KAMI free

بازی اندروید kami

KAMI (یا همان کاغذ) یک بازی فکری بسیار اعتیاد آور است که با ایده ساده خود به شدت شما را درگیر می کند. در طی مراحل این بازی باید کلیه کاغذ های موجود در صفحه را به یک رنگ خاص تبدیل نمایید که البته این موضوع دارای قواعد مخصوص به خود است و حسابی با ذهن شما بازی می کند. کامی به لطف ایده ساده اما جدیدش توانست در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین بازی های سیستم عامل مک معرفی شود. ویدیو معرفی بازی را در ادامه می توانید مشاهده نمایید (دانلود ویدیو با حجم ۴ مگابایت)

KAMI

KAMI

سازنده: State of Play Games قیمت: رایگان برای اندروید - ۱.۹۹ برای iOS دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۴۸ مگابایت زبان:

 

TwoDots

Screen Shot 2014-05-30 at 7.56.07 PM_digiato

بازی Dots از بهترین بازی های فکری بود که در سال گذشته عرضه شد و حتی توسط دیجیاتو نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید در بخش دنیای اپلیکیشن قرار گرفت. اکنون سازندگان این بازی، نسخه دوم آن را نیز با سبکی مشابه، و البته حال و هوایی جدید معرفی کرده اند. در بازی جدید از شما خواسته می شود تا با دو نقطه دوست داشتنی همراه شوید و مراحل را پشت سر گذارید. TwoDots دارای ۸۵ مرحله است که در طی آن ها شما علاوه بر متصل کردن نقطه ها به یکدیگر می توانید با برپا کردن آتش و یا منفجر کردن بمب، امتیازات بیشتری را به خود اختصاص دهید.

TwoDots

TwoDots

سازنده: Betaworks One قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۵۰ مگابایت زبان:

 

لوگوهای ایرانی

Screen Shot 2014-05-30 at 8.09.25 PM_digiato

این روزها به هر طرف که سر برگردانیم، بمبارانی از تبلیغات به سویمان روانه می شود. برند های مختلف هر یک سعی می کنند تا محصولات جدید خود را از روش های مختلف تبلیغ کنند و آن را در برابر دیدگاه ما قرار دهند. متاسفانه راه فراری از این حمله تبلیغاتی وجود ندارد، اما حداقل می توان از این شرایط یک بازی مفرح را تولید کرد. بازی های حدس لوگو مدتی می شود که استور های خارجی گل کرده اند و حتی برای کاربران ایرانی نیز جذابیت یافته اند. حال بازی «لوگوهای ایرانی»، نمونه ای مشابه را برای شرکت های داخلی ساخته است. این بازی که از رابط کاربری مقبولی نیز برخوردار است، بخشی از لوگو های داخلی را نشان می دهد و از شما می خواهد تا نام آن ها را حدس بزنید.

لوگوهای ایرانی

لوگوهای ایرانی

سازنده: NetCastica قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    ادب مرد به ز دولت اوست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی