ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۵ اکتیو galaxy s5 active samsung سامسونگ
موبایل

سامسونگ گلکسی اس ۵ اکتیو را معرفی کرد

همانطور که از قبل می دانستیم و در دیجیاتو گزارش داده بودیم، گلکسی اس۵ اکتیو سرانجام از پس پرده بیرون آمد و توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد. سامسونگ این محصول را در آمریکا ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۲

همانطور که از قبل می دانستیم و در دیجیاتو گزارش داده بودیم، گلکسی اس۵ اکتیو سرانجام از پس پرده بیرون آمد و توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد. سامسونگ این محصول را در آمریکا و با همکاری اپراتور AT&T از امروز در بازار عرضه می کند.

در حالی که معمولا موبایل های مقاوم سازی شده، تنها از ظاهر پرچمدار اصلی برخوردار هستند و در عمل امکانات کمتری را عرضه می کنند، گلکسی اس۵ اکتیو چیز از جدیدترین کهکشانی سامسونگ کم ندارد و کلیه مشخصات اصلی آن را در بدنه ای مقاوم به کاربر پیشنهاد می دهد.

گلکسی اس ۵ اکتیو galaxy s5 active samsung سامسونگ

گلکسی اس ۵ اکتیو از نمایشگری ۵.۱ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد و قابلیت هایی همچون دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و سنسور تشخیص ضربان قلب را با خود به همراه دارد. با توجه به اینکه ویژگی مقاومت در برابر آب به صورت پیش فرض در گلکسی اس ۵ گنجانده شده است، لذا سامسونگ در نسخه اکتیو پا را فراتر گذاشته و دستگاه را در برابر ضربه مقاوم کرده و راه ورود گرد و غبار را نیز به داخل آن به صورت کامل محدود نموده است.

گلکسی اس ۵ اکتیو بر روی بدنه خود دکمه ای دارد که از آن می توان برای اجرای اپلیکیشن هایی متفاوت استفاده کرد. بدنه دستگاه اگرچه دیگر از پلاستیک ساخته نشده، اما همچنان باریک اندام تلقی می شود و به خوبی در دست جای می گیرد. این محصول در سه رنگ سبز ارتشی، قرمز یاقوتی و خاکستری تیتانیومی به بازار عرضه می شود و تحت قراردادی دو ساله با قیمت ۲۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. سامسونگ هنوز از قیمت و نحوه عرضه این دستگاه در خارج از آمریکا اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • امیر آرام
    امیر آرام | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    کمبود شعور این کاربر بددهن که کاملاً مشهوده...

    اما...
    مهمتر از اون، کمبود دکمه "گزارش" زیر کامنتها به شدت حس میشه :D مسئولین رسیدگی کنید. روحانی مچکریم :D

  • علیرضا اسدی
    علیرضا اسدی | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    بسیار زشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی