ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی و معرفی یک کروم بوک جدید در کنار لپتاپ اندرویدی ۱۴ اینچی

پارسال گوگل و اچ پی در کنار هم کرومبوک ۱۱ را معرفی کردند، یک لپتاپ زیبا که اگر نه قدرتمند، لااقل یادآور طراحی زیبای مکبوک های قدیمی اپل بود. زیباترین بخش آن نمایشگر ۱۱.۶ اینچی ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۷

پارسال گوگل و اچ پی در کنار هم کرومبوک ۱۱ را معرفی کردند، یک لپتاپ زیبا که اگر نه قدرتمند، لااقل یادآور طراحی زیبای مکبوک های قدیمی اپل بود. زیباترین بخش آن نمایشگر ۱۱.۶ اینچی براقش به شمار می آمد. امروز HP کرومبوک پی سی (Chromebook PC) را معرفی کرد، یک کروم بوک دیگر که این بار به چیپ پردازشی سامسونگ مجهز شده.

کروم بوک پی سی از دیزاین کروم بوک ۱۱ دور شده و در عوض به کروم بوک ۱۴ شبیه. با نمایشگر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی که روی بیشتر کروم بوک ها می بینیم عرضه می شود، وزن آن ۱.۲۲ کیلوگرم است و زیر ۲.۵ سانتی متر ضخامت دارد. با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم، بهبود زیادی را نسبت به مدل سال قبل شاهد نیستیم.

مانند کرومبوک ۱۴، کرومبوک پی سی هم تک رنگ نیست و در ابتدا، با ترکیب رنگ فیروزه ای و سفید عرضه می شود. اچ پی می گوید کروم بوک پی سی کف قیمت ۲۴۹ دلار (مدل وای-فای) را دارا است و مدل 3G آن نیز در دست تکمیل قرار دارد.

HP_SlateBook_Yellow_3_560
HP Slatebook PC

علاوه بر کروم بوک پی سی، اچ پی یک لپتاپ اندرویدی نیز معرفی کرده: اسلیت بوک پی سی (Slatebook PC) دارای نمایشگر ۱۴ اینچی است و در بدنه آن که ۱۶ میلیمتر ضخامت و ۱.۶۸ کیلوگرم وزن دارد، پردازشگر تگرا ۴ انویدیا، ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، و نمایشگر لمسی 1080P قرار دارد.

اسلیت بوک پی سی با قیمت ۳۹۹ دلار و به رنگ سیاه و زرد از ۱۵ مرداد به بازار خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • pars
    pars | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

    یک بررسی از Slatebook بذارید لطفا . خیلی جالبه اندروید روی لپ تاپ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی