ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فون پد تبلت موبایل ایسوس
تکنولوژی

ایسوس FonePad 8 را معرفی کرد

ایسوس در سال های گذشته ابتدا از محصولی به نام PadFone رونمایی کرد. این محصول ترکیبی بزرگ بود که در پشت خود موبایلی را جای می داد. چندی بعد تایوانی ها دستگاهی به نام FonePad را ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۷

ایسوس در سال های گذشته ابتدا از محصولی به نام PadFone رونمایی کرد. این محصول ترکیبی بزرگ بود که در پشت خود موبایلی را جای می داد. چندی بعد تایوانی ها دستگاهی به نام FonePad را معرفی کردند. FonePad در واقع موبایلی بسیار بزرگ است که می تواند نقش تبلت را نیز برای کاربر ایفا کند.

ظاهرا استقبال از سری FonePad ایسوس آنقدر زیاد بوده که این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ ، از نسل جدید آن پرده برداری نموده. فون پد ۸ در دوسایز ۷ و ۸ اینچی عرضه می شود و از لحاظ مشخصات فنی بسیار شبیه نسل قبلی است. محصولات جدید عملکردی سریع تر دارند و از نظر طراحی نیز اکنون باریک تر شده اند.

حاشیه های کناری صفحه نمایش (Bezel) در فون پد ۸ به ۵.۰۶ میلیمتر رسیده است و ایسوس در واقع با این تکنیک توانسته ارگونومی دستگاه خود را بهبود بخشد و ترتیبی دهد که این موبایل/تبلت غول آسا راحت تر در دست قرار گیرد. اگر بخواهیم مروری بر روی مشخصات این دستگاه داشته باشیم باید بگوییم که ایسوس از پردازنده اینتل اتم Z3560 بهره برده و کیفیت نمایشگر را نیز ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل در نظر گرفته است. این محصول در جلوی خود اسپیکر هایی دو گانه دارد و همچنین قادر است تا از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خریدمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی