ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توفان دنیای بازی: مورتال کامبت ۱۰، هورایزن 2، هومفرانت و God of War جدید

در حالی که تنها یک هفته به آغاز E3 باقی مانده، امروز دنیای بازی های ویدیویی پذیرای هیجان انگیز ترین اخبار ممکن بود. به نظر می رسد با چنین حرارتی، هفته آینده در لس آنجلس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۸

در حالی که تنها یک هفته به آغاز E3 باقی مانده، امروز دنیای بازی های ویدیویی پذیرای هیجان انگیز ترین اخبار ممکن بود. به نظر می رسد با چنین حرارتی، هفته آینده در لس آنجلس آمریکا و نمایشگاه E3 شاهد به پا شدن توفانی اساسی باشیم.

مورتال کامبت 10 رسما توسط Ed Boon، خالق بازی تایید شد، وبسایت IGN به عنوان اولین رسانه، فورتزا هورایزن 2 را برای اکس باکس 360 و اکس باکس وان تایید کرد، کرایتک اولین بار از Homefront 2 که نام آن The Revolution است سخن گفت و سونی سانتا مونیکا توییت عجیبی ارسال کرد که برخی معتفدند به معنای نمایش God of War بعدی در E3 است.

کارگردان استودیو NetherRealm و مغز متفکر سری مورتال کامبت پس از هفته ها توییت  عجیب و غریب و اشاره به دهمین نسخه مورتال کامبت امروز بالاخره با انتشار یک تریلر از در مسیر ساخت بودن این بازی خبر داد. هنوز پلتفرمی برای این بازی ذکر نشده اما با توجه به تاریخ انتشار بازی در سال 2015 انتظار نمی رود کنسول های اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 دیگر میزبان این بازی باشند. برادران وارنر، ناشر بازی، اعلام کرد که این بازی علاوه بر اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر برای کنسول های نسل قبلی هم منتشر می شود.

اما سرانجام و باز هم پیش از E3، مایکروسافت رسما از Forza Horizon 2 رونمایی کرد. این بازی ادامه ای خواهد بود بر نخستین هورایزن که سال 2012 منتشر شد. همانند نسخه اول، هورایزن 2 هم توسط استودیو Playground ساخته می شود و خالق سری فورتزا، Turn 10 نیز در این مسیر به توسعه بازی کمک خواهد کرد.

اولین تصویر رسمی از Forza: Horizon 2.
اولین تصویر رسمی از فورتزا: هورایزن 2.

نکته جالب اینجا است که هورایزن 2 پاییز امسال علاوه بر اکس باکس وان، برای اکس باکس 360 هم منتشر می شود و بر خلاف شایعات گذشته، بازی در لوییزیانای آمریکا رخ نمی دهد، بلکه به جنوب اروپا سفر می کند. موسیقی در نسخه اول یکی از نقاط قوت این بازی بود که در نسخه دوم هم این موضوع توسط استودیو پلی گراند بسیار جدی گرفته شده.

تو حاضری برای آزادی ات چکار کنی؟ این پرسشی است که سازندگان بازی Homefront: The Revolution از شما می پرسند. از جنوب اروپا به شمال می رویم. کرایتک انگلیس، رسما از Homefront: The Revolution پرده برداشت؛ یک شوتر اول شخص با درون مایه های سبک جهان باز است.

باکس آرت نسخه پلی استیشن 3 بازی Homefront: The Revolution
باکس آرت نسخه پلی استیشن 4 بازی Homefront: The Revolution

تو حاضری برای آزادی ات چکار کنی؟

داستان نسخه اول در مورد حمله کره شمالی به ایالات متحده بود، که کره شمالی در این جنگ موفق به پیروزی شده بود و کنترل بخش های بزرگی از این کشور را به دست گرفته بود. ادامه داستان، 4 سال بعد در فیلادلفیا رخ می دهد. کل شهر تبدیل به جولان گاه سربازان و نیروهای کره شمالی شده و مردم در ترس زندگی می کنند. جالب اینجاست که نسخه اول هوم فرانت یک شوتر خطی ساده مانند Call of Duty بود با بخش مالتی پلیر، اما "انقلاب" قرار است یک بازی Open World یا جهان باز همانند GTA و Far Cry باشد و قسمت آنلاین آن هم به یک بخش Co-op منحصر شده.

به آمریکایی که توسط نیروهای کره شمالی در خوف و وحشت به سر می برد برویم. استودیو سانتا مونیکا، خالق سری God of War در اشاره به زلزله 4.3 ریشتری وست وود در نزدیکی لس آنجلس، توییت جالبی را ارسال کرد. "باز هم خدایان به سخن در آمدند. شاید آن ها برای E3 هیجان زده اند." به اعتقاد بسیاری نمایش احتمالی God of War جدید در کنفرانس E3 امسال را وعده می دهد. این را هم باید در نظر داشت که سونی در زمینه بازی های انحصاری وضعیت خوبی ندارد و استودیو سانتا مونیکا نیز با سرمایه گذاری روی پروژه های شکست خورده روزهای بدی پشت سر گذاشته و تلاش برای زنده کردن دوباره سری God of War چندان دور از ذهن نیست.

سوال دیگری که در این میان مطرح می شود این است که آیا نمایش ها و سورپرایزهای کنفرانس های E3 به اندازه ای زیاد و بزرگ هستند که جایی برای همه آن ها نیست و حالا ناشرین بزرگ از جمله سونی و مایکروسافت برگ های برنده شان را پیش از شب 19 خرداد رو می کنند؟ چندی پیش نیز مایکروسافت Halo 5 را رسما تایید کرد.

با توجه به توفان تهران و مراسم امشب اپل، می توان امروز را همه جوره یک روز توفانی دانست. امشب با دیجیاتو همراه شوید تا از آخرین اخبار شرکت اپل در WWDC مطلع شوید و هفته آینده منتظر پوشش خبری کاملی از کنفرانس های E3 باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • حسین
    حسین | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    عاشق god of warهستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی