ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت رکورد ۲.۴ میلیارد ساعت تماشای مسابقات ویدیویی در سال ۲۰۱۳

همه ما می دانیم که بازی های ویدیویی چقدر طرفدار دارند و مسابقات آن ها هم بینندگان میلیونی در سراسر جهان دارد اما هیچ وقت تا به امروز از مقدار این محبوبیت چیزی نشنیده بودیم. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۱

همه ما می دانیم که بازی های ویدیویی چقدر طرفدار دارند و مسابقات آن ها هم بینندگان میلیونی در سراسر جهان دارد اما هیچ وقت تا به امروز از مقدار این محبوبیت چیزی نشنیده بودیم. بر اساس گزارش های منتشر شده از شرکت IHS، سال 2013، بیش از 2.4 میلیارد ساعت زمان صرف تماشای مسابقات حرفه ای بازی های ویدیویی شده.

بیایید جور دیگری به این مساله نگاه کنیم. اگر 8766 ساعت در یک سال وجود داشته باشد، مردم به اندازه 273875 سال مسابقات دوتا 2، لیگ آو لجندز و استارکرفت 2 تماشا کرده اند. مثالری بزنیم از Super Bowl یا فینال مسابقات فوتبال آمریکایی که رکورد دار بیشترین استریم در طول تاریخ است. به طور میانگین 528 هزار نفر و به مدت 42 دقیقه به تماشای بازی ادامه داده اند یا مجموعا 422400 ساعت.

در سال ۲۰۱۳ بازی لیگ آو لجندز توانست به ۳۲ میلیون بازدید دست پیدا کند

IHS می گوید که چنین اتفاق بزرگی در دنیای ورزش های الکترونیکی، بدون حضور مجموعه هایی چون توییچ که جمعیت گسترده ای را پای خود نشانده امکان پذیر نبوده است. سال گذشته، تورنومنت لیگ آو لجندز، 32 میلیون بازدید کننده داشت و توانست رکورد ۸.۵ میلیون بیننده همزمان را برای خود به ثبت رساند.حال با چنین میزان استقبالی، هدف بعدی چیست؟ تبدیل کردن این نگاه ها به دلار.

این کمپانی پیش بینی کرده که تا سال 2018، درآمد تبلیغات بازی های الکترونیکی 300 میلیون دلار ارزش خواهد داشت. این آمار قطعا با فرا رسیدن Internnational 2014، مسابقات حرفه ای Dota 2، در اوایل تابستان امسال بالاتر هم خواهد رفت.

همانطور که قبلا نیز در دیجیاتو خواندید، گوگل با خرید سرویس توییچ وارد این کارزار گشته است. حضور این غول دنیای تکنولوژی بی شک بر کیفیت پخش مسابقات خواهد افزود و درآمد های آن را نیز افزایش خواهد داد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • نوید
    نوید | ۱۵ خرداد ۱۳۹۳

    دوتا 2 که الان سقف جایزش به 8،602،619 دلار رسیده و هنوز یک ماه تا مسابقات مونده !

  • Amin Digiato
    Amin Digiato | ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

    ببخشید نظرم مرتبط نیست اما یه پیشنهاد دارم ، یکی اینکه وقتی تو صفحه در حال اسکرول هستم احساس می کنم رو صفحه زوم شده ، یعنی در یک نگاه بهتر می بود که حجم بیشتری از خبر دیده می شد ، یکی دیگه اینکه قابلیت ویرایش به کامت ها اضافه بشه ، همچنین وقتی صفحه باز میشه ، قسمت بالایی صفحه رنگی مشابه با زمانی داره که صفحه ، های لایته ، مثلا با گرفتن کنترل و A می تونین ببین که دقیقا قسمت بالا که حاوی تیتر اخبار مهم هست در حالت عادی مثل اینه که در وضعیت انتخابه و رنگ خوبی نداره! با تشکر - از علاقه مندان شما و ترنجی بیادماندنی.

    • Amin Digiato
      Amin Digiato | ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

      نارنجی بیادماندنی!

مطالب پیشنهادی