ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Hitman Go به اندروید آمد!

بازی مشهور Hitman Go که پیش از این برای iOS ارائه شده بود، حالا سرانجام راه خودش را به اندروید نیز پیدا کرده. اسکوئر انیکس که توسعه دهنده این بازی است آن را با همان ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۷

بازی مشهور Hitman Go که پیش از این برای iOS ارائه شده بود، حالا سرانجام راه خودش را به اندروید نیز پیدا کرده. اسکوئر انیکس که توسعه دهنده این بازی است آن را با همان قیمت ۵ دلار در گوگل پلی قرار داده و البته مانند نسخه iOS در اینجا هم با یک بازی تخته ای (Board Game) طرف هستیم، نه اینکه سطل سطل خون در صحنه به هوا پاشیده شود!

مانند همیشه شما در نقش مامور شماره ۴۷ بایستی مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و با کت و شلوار سیاه تان اهداف را از صحنه خارج کنید. مراحل ناپیوسته هستند و مسیر حرکت کاراکتر اصلی در هر تخته بازی از پیش مشخص شده تا کنترل بازی آسان باشد. اگر از پشت به محافظان نزدیک شوید امکان ساقط کردن شان از هستی وجود دارد. اما اگر راست راست جلوی شان راه بروید، شما را می شناسند و بنگ!

هر مرحله در محلی متفاوت رخ می دهد و نقشه ها با همدیگر فرق دارند. با جلو رفتن در بازی باید هوش استراتژیک بیشتری به خرج دهید و حتی گاهی با سرعت پشت درها پنهان شوید یا لباس یک خدمتکار را به تن کنید. خوشبختانه تعداد زیاد مراحل و تنوع استراتژیک بازی باعث می شود این قیمت ۵ دلاری برای آن زیاد نباشد.

برای اینکه بهتر با محیط این بازی آشنا شوید تریلر عرضه آن در iOS را اینجا قرار می دهیم. لینک دانلود بازی هم در انتها قرار دارد.

(دانلود تریلر از لینک مستقیم)

Hitman Go

Hitman Go

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید حجم: ۲۳۶/۱۹۲ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    بازیش قشنگه

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    خوشم امد

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    ایول دیجیاتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی