ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی ساعت هوشمند اپل در مهر ماه

iWatch یکی از محصولاتی است که بیشترین شایعات را تا به حال در مورد خود به وجود آورده و اپل نیز با دقت بسیار از لو رفتن هرگونه مدرکی که وجود این محصول را نشان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۵

iWatch یکی از محصولاتی است که بیشترین شایعات را تا به حال در مورد خود به وجود آورده و اپل نیز با دقت بسیار از لو رفتن هرگونه مدرکی که وجود این محصول را نشان دهد، جلوگیری به عمل آورده. به تازگی روزنامه ژاپنی Nikkei مطلبی را به انتشار رسانده که در آن مدعی شده اپل iWatch را در مهر ماه به بازار عرضه می کند. Nikkei همچنین اشاره می کند که محصول جدید اپل با iOS 8 کار می کند و ضمن برخورداری از صفحه نمایش خمیده (مانند Gear Fit سامسونگ)، از ابزارهای کنترل سلامتی نیز استفاده می کند.

طبق شنیده ها، پیش بینی می شود که iWatch بتواند چرخه خواب کاربر را تحت نظر بگیر، کالری های مصرف را محاسبه کند و حتی میزان اکسیژن و قند خون را نیز تخمین بزند. به گفته Nikkei اپل برای ساخت این ساعت با Nike مشغول به همکاری است و قصد دارد از تجربه بالای تیم نایکی در رابطه با ساخت مچ بند های FuleBand استفاده نماید.

اپل پیش از این با معرفی Healthkit در WWDC شرایطی را فراهم آورد تا توسعه دهندگان بتوانند اطلاعات سلامت دیگر محصولات را در اپلیکیشن Health اپل به نمایش درآورند. با این ترفند کاربران می توانند به راحتی کلیه اطلاعات مربوط به سلامت خود را در محیط برنامه Health مشاهده نمایند و حتی آن ها را با مشاور پزشکی خود به اشتراک گذارند.

اگر پیش بینی روزنامه ژاپنی درست باشد، در شهریور ماه و همراه با مراسم معرفی آیفون جدید، باید منتظر iWatch نیز باشیم. به نظر شما محصول اپل با سایر ساعت های هوشمند کنونی تفاوت چشم گیری خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • hassan-razavi
    hassan-razavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    این عکسی که گذاشتین مربوط به ibelt کمربند هوشمند اپله یا icollar قلاده ی هوشمند اپل؟! یا ithigh که دور ران پا بسته می شه؟! شایدم iarm باشه! کی می دونه؟!

  • ناصر
    ناصر | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳

    ااااالکی میگه معرفی نمی کنه

  • ss007
    ss007 | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳

    عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی