ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی اس ۵ اکتیو [ویدیو]

سال گذشته سامسونگ با گلکسی اس ۴ اکتیو به میدان تلفن های مقاوم در برابر آب قدم گذاشت ولی آن تلفن در کنار ویژگی های جدیدش چند گام به عقب نسبت به پرچمدار اصلی سامسونگ ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۳

سال گذشته سامسونگ با گلکسی اس ۴ اکتیو به میدان تلفن های مقاوم در برابر آب قدم گذاشت ولی آن تلفن در کنار ویژگی های جدیدش چند گام به عقب نسبت به پرچمدار اصلی سامسونگ (گلکسی اس ۴) محسوب می شد. از جمله استفاده از پنل LCD به جای AMOLED، و کاهش حساسیت سنسور دوربین به ۸ مگاپیکسل از ۱۳ مگاپیکسل. اما جدای از اینها، وارد شدن آب به داخل آن نیز مزید بر علت بود تا محبوب علاقمندان به چنین تلفن هایی قرار نگیرد.

به نظر می رسد سامسونگ سخت برای رفع نقاط ضعف مدل اکتیو سال قبل کوشیده و حالا با گلکسی اس ۵ اکتیو قدرتمند به میدان برگشته. حتما قبل از این خبر معرفی آن را در دیجیاتو خوانده اید. در اصل اینجا با تلفنی روبرو هستیم که بدنه ای مقاوم و جان سخت با استاندارد ماندگاری Mil-STD810G دارد، نه اینکه فقط ضد آب باشد.

بیایید ویدیوی آنباکسینگ و هندز-آن این پدیده جدید سامسونگ را ببینیم.

 (لینک مستقیم دانلود با حجم ۲۶ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • ali
    ali | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    هنوز مونده به 1100 برسه .... خخخخخخخخخخخخ

  • Masih
    Masih | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    جدن حس دست گرفتن يه تيكه اسباب بازي درجه ٢ ، رو بهم دست داد بعد ديدن اين ويدئو . فكر نميكنم كسي بگه اين حس قلقلكش هم نداده . پلاستيك پشتش دقيقن يه چي به ذهنم ياد آوري ميكرد فقط : رنگ كردن جوجه و جا زدن به عنوان قناري ! يني با همين يه دست رنگ پشت درب پلاستيكي اونم به شكل مثلن نظامي يه گوشي با كيفيت ميشه ؟ داخل جعبه و حتي جعبه اش هم حس محكم بودن رو به آدم القا نميكرد ، من اگه چنين چيزي ميخريدم قطعن قطعن بعدش از خريدش دلسرد و ناراحت ميشدم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی