ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در فکر ساعت های هوشمند با سنسور اثر انگشت برای سال ۲۰۱۵

مدیر عامل Synaptics آقای ریک برگمن در مصاحبه ای گفته که احتمالا در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه اولین گجت های پوشیدنی با تکنولوژی اسکن اثر انگشت خواهیم بود. طبق گفته های او جاسازی این سنسورها در نمایشگرهای ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۷

مدیر عامل Synaptics آقای ریک برگمن در مصاحبه ای گفته که احتمالا در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه اولین گجت های پوشیدنی با تکنولوژی اسکن اثر انگشت خواهیم بود. طبق گفته های او جاسازی این سنسورها در نمایشگرهای خمیده ساعت ها، آنقدری هم که تصور می شد سخت و چالشی نیست.

با اینکه برگمن از شرکت خاصی نام نیاورده ولی ما می دانیم که سامسونگ در گلکسی S5 از سنسورهای ساخت آن بهره جسته، بنابراین حدس زدن اینکه سامسونگ در حال تشویق و ارائه پیشنهاد به سیناپتیکس برای ارائه هر چه زودتر سنسورهای مناسب است، بی راه نیست. اما آیا این سنسورها هیچ بهتر از سنسور سوایپ گلکسی S5 خواهند بود؟

آقای برگمن به این نکته اشاره کرده که سیناپتیکس در حال ساخت اسکنرهای سطحی است. در حال حاضر دو نوع تکنولوژی اثر انگشت وجود دارد؛ یکی اسکن ثابت سطحی و دیگری اسکن سوایپ. آیفون 5s و گلکسی S5 به ترتیب نماینده این دو تکنولوژی هستند و سیناپتیکس در صدد است تکنولوژی استفاده شده در آیفون 5s را به طور اختصاصی برای ماژول های خود تولید کند.

قبل از سال ۲۰۱۵ باید چشم مان به ۲۳ خرداد و معرفی تبلت های سری گلکسی تب اس باشد که طبق شنیده ها دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • فرید
    فرید | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    من که از گلکسی s5 استفاده نکردم ولی باید سنسور اپل 5s از اس5 بهتر باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی