ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیسبوک جیسون رابین را استخدام کرد

شرکت آکیلس وی آر که مدتی است زیر مجموعه فیسبوک شده، جیسون رابین را به عنوان مدیر کل استودیوهای خود استخدام کرد. او یکی از موسسین استودیو ناتی داگ، خالق کرش بندیکوت و مدیر عامل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۴۲

شرکت آکیلس وی آر که مدتی است زیر مجموعه فیسبوک شده، جیسون رابین را به عنوان مدیر کل استودیوهای خود استخدام کرد. او یکی از موسسین استودیو ناتی داگ، خالق کرش بندیکوت و مدیر عامل THQ پیش از ورشکستگی است. آکیلس ساعاتی قبل در یک توییت این خبر را اعلام کرد.

چندی پیش شرکت آکیلس که جمعی از نوابغ دنیای تکنولوژی و بازی در آن جمع شده اند توسط فیسبوک خریداری شد. فیسبوک تضمین کرد که نه تنها این خرید تغییری در مسیر پروژه های این شرکت ایجاد نخواهد کرد بلکه به آکیلس کمک می کند که از منابع گسترده فیسبوک جهت غنی تر شدن پروژه ها بهره جویند.

جیسون رابین پیشینه بسیار درخشانی دارد و در مورد THQ هم باید گفت که وی خیلی دیر و زمانی که کار از کار گذشته بود وارد تیم مدیریت شد و عملا هر آنچه در توان داشت به کار گرفت تا این کمپانی را نجات دهد. رابین این پروسه را هم اندکی به تاخیر انداخت ولی نوشدارو پس از جان دادن شرکت دیگر فایده ای نداشت.

حالا باید دید این پیر کار کشته در شرکت واقعیت مجازی آکیلس [چگونه ها] چه تاثیری بر توسعه تکنولوژی ها و سازگاری هدست آکیلس ریفت با بازی ها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    امپراتوری که زاکربرگ داره میسازه بی نقص خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی