ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی معرفی شدند [به روز رسانی: گالری]

سامسونگ دقایقی قبلی دو تبلت جدید خود از سری Galaxy Tab S را در دو اندازه ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ معرفی کرد. هر دوی این تبلت ها طبق اخبار پیشین از نمایشگرهای Super AMOLED بهره ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۴:۱۱

سامسونگ دقایقی قبلی دو تبلت جدید خود از سری Galaxy Tab S را در دو اندازه ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ معرفی کرد.

هر دوی این تبلت ها طبق اخبار پیشین از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها ۶.۶ میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید از روی این ۲ تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید.

سامسونگ برای غنی تر شدن تجربه کار با این تبلت ها چندین سرویس تحت اپلیکیشن نیز ارائه می کند. Papergarden سرویس مجله مانند سامسونگ است و Milk Music سرویس استریم موسیقی بدون تبلیغات که توسط Slacker پشتیبانی می شود. WatchOn نیز در این دو محصول حضور دارد.

سامسونگ بر روی ۴ ویژگی بارز این ۲ تبلت تاکید دارد. اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (2K) است. دوم دیزاین باریک و سبک. سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها. گزینه چهارمی هم هست که امنیت نام دارد.

سامسونگ نمایشگر سوپر آمولد را دارای ۴ برتری نسبت به ال.سی.دی ها می داند. دامنه رنگ گسترده تر، کنتراست عمیق، خوانایی و وضوح در محیط های باز و قابلیت انطباق پذیری (Adaptive Dispaly). سوپر آمولد بیش از ۹۰٪ رنگ های گستره ادوبی RGB را پوشش می دهد که نتیجه آن تصاویری با وضوح بالاتر است. کنتراست نیز ۱۰۰ برابر بهتر از نمایشگرهای ال.سی.دی است و نرخ در این ۲ تبلت ۱:۱۰۰.۰۰۰ ذکر شده.

با قابلیت انطباق پذیری (Adaptive Dispaly) به طور خودکار غلظت رنگ و روشنایی را در اپلیکیشن های خاص تنظیم می کند تا متن ها و عکس ها حین مطالعه کتاب الکترونیکی و تماشای عکس ها بسیار شفاف تر به نظر برسند. همچنین یک سنسور RGB با تشخیص نور محیطی اقدام به تنظیم خودکار حالا صفحه نمایش می کند. نمایشگر این ۲ تبلت دارای ۳ حالت نمایش است: حالت پایه، حالت آمولد سینما و حالت آمولد فوتو. کنتراست نمایشگر نیز روی سه قسمت روشن، معمولی و تیره قابل تنظیم است. ضمن اینکه انعکاس صفحه نمایش ۴۰٪ کمتر از ال.سی.دی ها تخمین زده می شود.

مدل ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری ۴۹۰۰ و ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که تا ۱۱ ساعت تماشای ویدیو با کیفیت 1080p را میسر می سازند.

مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از:

  • ضخامت: ۶.۶ میلیمتر (۱ میلیمتر باریک تر از آیپد)
  • وزن: ۲۹۴ و ۴۶۵ گرم به ترتیب برای مدل ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی
  • کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی
  • کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی
  • پردازشگر ۸ هسته ای؛ ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی
  • ۳ گیگابایت رم، حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی
  • اندروید ۴.۴ کیتکت
  • قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار برای مدل های پایه (وای-فای) ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی

گالری عکس در ادامه مطلب قرار گرفت.

gsmarena_001 gsmarena_002 gsmarena_003

gsmarena_024

 gsmarena_005 gsmarena_006 gsmarena_007 gsmarena_008 gsmarena_010 gsmarena_012 gsmarena_014 gsmarena_015 gsmarena_016 gsmarena_017 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • arash7985
    arash7985 | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    سلام ببخشید من می خوام تبلت بخرم تو دور و ورای هشت اینچ و حداکثر قیمت یک میلیون هشتصد یا نهصد تومن اول می خواستم آیپد مینی دو شونزده گیگ سلولار بگیرم بعد پشیمون شدم تصمیم گرفتم آیپد مینی دو سی دو و گیگ وای فای بگیرم الان هم چون مراسم رونمایی اپل شهریوره می خواستم بدونم آیپد جدیدی معرفی میشه یا نه اگه قراره آیپد مینی جدیدی رونمایی شه تا اون زمان صبر کنم و بعدش هم می خواستم بدونم آیپد وای فایش بهتره یا سلولار یعنی به جز ارتباط اینترنت از طریق سیمکارت میشه مثلا اس ام اس فرستاد یا نه بعدش هم می خواستم بدونم آیپد بهتره یا گلکسی نوت 10.1 مدل دو هزار و چهارده و یا گلکسی تب اس 8.4 بعدش هم گوشیم اس تری هست می خوام بدونم با این که گوشی اندرویدی خوبی دارم نیازی هست تبلت اندرویدی بگیرم یا تبلت رو آی او ای بگیرم بهتره ممنون میشم اگه بدون تعصب و درست راهنمایی کنید

  • dani
    dani | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    دلیل مقایسه با آیپد برای من هیچ وقت قابل درک نیست .. نه بخاطره طرفداری محض از اپل موضوع چیپ A7 و ای اواس ..
    یکم کلیشه شده این موضوع مقایسه های سالهای قبل گلکسی اس 2 با آیفون 4 اس این یه مثال کوچیک هستش اپل محصولی به مشتری تحویل میده با 5 سال پشتیبانی . حالا سخت افزارجدید و ابزار جدیدش هم برای برنامه نویسی بماند که انتظار می ره اپ ها وبازی های آینده سامسونگ رو یکم کلافه کنه

  • محمد حسین توکلی بینا
    محمد حسین توکلی بینا | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    به نظرم تبلت های ده اینچی که برای استفاده افقی طراحی شدن مناسب نیستن
    اما 8.4 اینچیش یه تبلت فوق العاده است،خصوصا قیمتش هم خیلی بالا نرفته.یکی از بهترین ها در سایز خودش

  • ميلاد
    ميلاد | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    پيش بين من براي بازي فوفوتبال دقيقا درست بود در مطلب قبلي گفتم كه ٣ بر يك ميشود كه شد هر چند ناداوري موج ميزد!!!
    بازي ساعت ٨ونيم مساوي. ميشود با نتيجه يك بر يك
    با من با پيشگويي نتيجه ها همراه باشيد!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی