ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اجرای برنامه های ویندوز و مک بر روی اندروید و iOS با نرم افزار Parallels

نرم افزار Parallels نامی شناخته شده برای کسانی است که می خواهند سیستم عامل ویندوز را در محیط مجازی و داخل کامپیوترهای مک تجربه نمایند. این شرکت در سال گذشته با معرفی Parallels Access حوزه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۰

نرم افزار Parallels نامی شناخته شده برای کسانی است که می خواهند سیستم عامل ویندوز را در محیط مجازی و داخل کامپیوترهای مک تجربه نمایند. این شرکت در سال گذشته با معرفی Parallels Access حوزه کاری خود را گسترش داد تا برنامه های مک و ویندوز را بر روی آیپد اجرا نماید.

اکنون این شرکت ۱۴ ساله، باز هم پای خود را فراتر گذاشته و با Parallels Access 2.0 درهای موبایل ها و تبلت اندرویدی را نیز بر روی برنامه های مک و ویندوز گشوده. نسخه جدید این برنامه که از سه شنبه بر روی مارکت ها قرار گرفته، علاوه بر اندروید، پشتیبانی از آیفون را نیز به مجموعه خود اضافه کرده تا بدین وسیله اکثر تبلت ها و موبایل های هوشمند را در زیر چتر حمایتی خود قرار دهد.

پاراللز قادر است در اندروید برای هر برنامه، آیکنی جداگانه درست کند و آن ها را بر روی Home Screen به نمایش در آورد. در سمت iOS اما این امکان موجود نیست و در عوض کلیه برنامه ها در داخل اپلیکیشن پاراللز قابل دسترسی هستند.

Parallels-Access-2_SamsungNote3_landscape_Launcher-w600

از آنجایی که برنامه های دسکتاپ چندان برای محیط های لمسی مناسب نیستند، پاراللز از سیستمی به نام SmartTap استفاده کرده که به کمک آن دستگاه محل لمس شده را تخمین می زند و سعی می کند تا در اجرای منوهای مورد نظر کاربر به او کمک رساند و میزان خطا را پایین آورد.

شما می توانید در هر جا که هستید از طریق گجت خود به کامپیوتر مورد نظرتان متصل شوید و برنامه های آن را اجرا نمایید. برای اینکه مطمئن شوید این ارتباط هرگاه که به آن نیاز دارید برقرار می گردد، باید از به خواب رفتن کامپیوتر جلوگیری به عمل آورید. با توجه به اینکه شما خودتان در پشت کامپیوتر قرار ندارید، جلوگیری از به خواب رفتن کامپیوتر، ریسک هایی امنیتی را با خود به همراه می آورد. پاراللز در این شرایط نمایشگر کامپیوتر را خاموش می کند و اسپیکر های آن را نیز قطع می نماید، تا حداقل با این تکنیک دستگاه خاموش به نظر برسد.

با برنامه Parallels Access 2.0 شما می توانید با تعداد نامحدودی دستگاه مجهز به اندروید و یا iOS به پنج کامپیوتر مختلف متصل گردید. در حالی که نسخه اول این برنامه به ازای هر دستگاه سالیانه مبلغ ۷۹ دلار را از کاربر طلب می کرد، اکنون نسخه دوم قیمتی بسیار پایین تر پیدا کرده و خدمات خود را با هزینه ۲۰ دلار در سال ارائه می دهد.

Parallels Access 2.0

Parallels Access 2.0

سازنده: Parallels, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۳۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    چرا لینگ دانلود نداره

  • سهیل
    سهیل | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    مرا بشناسید من کسی هستم کهاندروید را ه ویندوز 10 تغییر سیستم عامل داده ام

    • جوشکار خسته ی غرق در تکنولوژی
      جوشکار خسته ی غرق در تکنولوژی | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

      استفاده از اندروید کبیر لیاقت و البته عقل میخاد که متاسفانه شما چون از حداقلِ سیستم مغزی مورد نیاز برای نصب و اجراش برخوردار نبودی مجبور شدی بری سراغ ی سیستم عامل ضعیف تر و آسون تر دیگه،
      به شرطی که مرد باشی و دیگه برنگردی سراغ اندروید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی