ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به نسخه جدید اپلیکیشن خبرگردی

روزانه تعداد بسیار زیادی خبر در حوزه های مختلف تولید می شود که بی شک دنبال کردن تمام آن ها برای کاربران امری غیر ممکن است. با توجه به این موضوع، اپلیکیشن های متعددی طراحی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۱۸

روزانه تعداد بسیار زیادی خبر در حوزه های مختلف تولید می شود که بی شک دنبال کردن تمام آن ها برای کاربران امری غیر ممکن است. با توجه به این موضوع، اپلیکیشن های متعددی طراحی شده اند تا فرآیند خبر رسانی را بهبود بخشند و گلچینی از بهترین اخبار را در اختیار کاربر قرار دهند.

یکی از برنامه های فارسی زبان که در این زمینه فعالیت می کند، خبرگردی است. این اپلیکیشن در مدتی که از زمان فعالیتش می گذرد، توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند و تبدیل به گزینه اول برخی از علاقه مندان به دنیای خبر گردد.

سازندگان «خبرگردی» به تازگی نسخه ای جدید از برنامه خود را ارائه کرده اند و در آن تلاش نموده اند تا ضمن اضافه کردن قابلیت ها جدید، ظاهر برنامه را نیز دستخوش تغییر کنند. به بهانه همین موضوع در ادامه نگاهی خواهیم به خبرگردی جدید و امکانات آن. با دیجیاتو همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی

پس از نصب و پیش از شروع برنامه، از شما خواسته می شود تا حوزه های مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. با انتخاب این موارد، کاشی هر بخش در اپلیکیشن خبرگردی به نمایش در می آید و اخبار مربوط به آن در اختیار شما قرار می گیرد. حوزه هایی مثل فناوری، اقتصاد، سیاست، ورزش، حوادث و ... از جمله مواردی هستند که در این بخش دیده می شوند.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی اندروید

پس از ورود به محیط اصلی برنامه، علاوه بر مواردی که در بخش قبل انتخاب کردید، کاشی های جذاب دیگری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. «محبوب ترین ها» و «پر بحث ترین ها» از جمله کاشی هایی هستند که بی هیچ زحمتی با مراجعه به آن ها قادر هستید تا برترین اخبار را مطالعه نمایید. این دو بخش اخبار منتخب را در بازه های زمانی متفاوتی نشان می دهند؛ برای مثال می توانید محبوب ترین خبر های مربوط به ۱۲ ساعت گذشته را مشاهده نمایید و یا با افزایش این بازه به ۳ روز، مطالب بیشتری را مرور نمایید.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی

خبرگردی همچنین در این نسخه مانند اپلیکیشن جار، صفحه اول روزنامه ها را به کاربر ارائه می دهد. این بخش هر صبح با مطرح ترین روزنامه های ایران به روز می شود و به شما این امکان را می دهد تا با نگاهی سریع از جریان اخبار مطلع گردید. ابتکاری که خبرگردی در این قسمت به خرج داده، اضافه کردن روزنامه های خارجی به آرشیو روزانه است. فیگارو، لو موند، واشینگتن پست و ... از جمله دریچه هایی هستند که برای مرور اخبار دنیا در اختیار شما قرار می گیرند.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی

حوزه دیگری که در خبرگردی جلب توجه می کند، بخش «استخدام» است. در این قسمت آگهی های استخدام استان های مختلف به نمایش در می آید که بی شک می تواند برای افراد جویای کار بسیار مفید واقع شود.

این اپلیکیشن همچنین امکان جستجو در میان اخبار را نیز برای کاربران فراهم کرده است. برای استفاده از این موضوع شما می توانید کلید واژه های مورد نظر خود را در برنامه وارد نمایید و سپس اخبار مرتبط با آن را مشاهده کنید. در همین راستا و برای کوتاه کردن فرآیند جستجو، برخی از کلمات در داخل متون به صورت تگ قرار داده شده اند؛ تا کاربر تنها با لمس آن ها، مطالب مرتبط را مشاهده نماید.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی

نسخه جدید خبرگردی از لحاظ گرافیکی بسیار بهبود یافته و اکنون در حد و اندازه های یک اپلیکیشن معتبر ظاهر شده است. استفاده از فونت های مناسب و نمایش کارتی خبر ها، تجربه کاربری خبرگردی را بسیار بهبود داده اند و باعث گشته اند تا این اپلیکیشن خبر ها را در محیطی جذاب تر در اختیار کاربر قرار دهد.

خبرگردی

خبرگردی

سازنده: خبرگردی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱.۴ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    اینستاگرامش خیلی فعالتره
    @khabargardi

  • منوچهر
    منوچهر | ۳ تیر ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید مدتیه باخبرگردی آشنا شدم البته روی گوشیم نصبه ودوست دارم روی لب تابم هم نصب بشود . به خبرگردی عادت کردم ودوستش دارم

  • reza khorshidi
    reza khorshidi | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    ثبت نام درخبرگردی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی