ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: آیواچ در چند مدل و با بیش از ۱۰ سنسور آماده می شود

دیشب بود که رویتر گزارشی درباره مشخصات احتمالی آیواچ اپل منتشر کرد. حالا بعد از آن نوبت به وال استریت ژورنال رسیده که گزارشی درباره این محصول ارائه کند. این را به خاطر داشته باشید ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۵

دیشب بود که رویتر گزارشی درباره مشخصات احتمالی آیواچ اپل منتشر کرد. حالا بعد از آن نوبت به وال استریت ژورنال رسیده که گزارشی درباره این محصول ارائه کند. این را به خاطر داشته باشید که معمولا این گزارش ها، نشان از نزدیک بودن تولید انبوه محصول دارند. تولیدی که اگر الآن شروع شود، بازه مهر/آبان را برای معرفی و عرضه نهایی هدف قرار داده.

ساعت هوشمند اپل که همه از آن با نام آیواچ نام می برند، طبق گزارش WSJ دارای بیش از ۱۰ سنسور خواهد بود تا بتواند اطلاعات سلامت و ورزش کاربرش را کاملا مستقل از آیفون ردگیری، ثبت و ذخیره کند.

وال استریت ژورنال می نویسد: "اپل می خواهد یک انتقاد بزرگ را پاسخ بگوید و آن فاصله داشتن کاربردهای یک ساعت هوشمند از یک تلفن هوشمند است." یعنی اپل نمی خواهد ساعتی کاملا وابسته به آیفون بسازد.

در حالی که دیروز رویترز گزارش داده بود این ساعت دارای نمایشگر ۲.۵ اینچی، شارژ القایی و حسگر نبض است، وال استریت ژورنال خبر از وجود چند مدل با اندازه نمایشگرها و شاید حتی طرح های مختلف می دهد. و باز در حالی که رویترز خبر از آماده سازی ۵۰ میلیون آیواچ برای زمستان آینده می داد، وال استریت می گوید اپل در صدد فروش ۱۰ تا ۱۵ میلیون آیواچ در این بازه است.

"ساعت ها وسایل تزئینی شخصی هستند. یک دیزاین به دل همه نمی نشیند."

در آن سوی دنیا هم خبرگزاری Nikkei ژاپن می گوید اپل در حال همکاری با نایکی است تا سخت افزار مناسب برای ردگیری فعالیت های ورزشی را در آیواچ قرار دهد. همچنین این ساعت برخوردار از نمایشگر خمیده OLED خواهد بود. مینگ-چی کو از تحلیلگران بازار با بیان ایده چند مدل برای سلیقه های مختلف می گوید فقط این نوع ارائه محصول اپل وار است.

شما فکر می کنید اپل چه سنسورهایی را در آیواچ قرار بدهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • david.business
    david.business | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    ایفون بزرگ تر و ایواچ.
    سوال های رایج در خواستگاری های اینده

  • آترین
    آترین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    عااالللیییهههه.دل تو دلم نیست که ببینم اپل چیکار میخواد بکنه.

    فقط یه سوال:مگه زمستون 2014 نگذشته؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی