ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رشد استفاده از اپلیکیشن های سلامت و ورزش ۸۷٪ بیش از سایر اپها است

گزارشی جدید از Flurry Analytics نشان می دهد که سرعت رشد اپلیکیشن های سلامت و ورزش بسیار بیش از میانگین رشد اپهای بازار در سال ۲۰۱۴ است. این بنگاه آماری با بررسی داده های مربوط ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۶

گزارشی جدید از Flurry Analytics نشان می دهد که سرعت رشد اپلیکیشن های سلامت و ورزش بسیار بیش از میانگین رشد اپهای بازار در سال ۲۰۱۴ است. این بنگاه آماری با بررسی داده های مربوط به ۶۸۰۰ اپلیکیشن بر روی آیفون و آیپد به این نتیجه رسیده که میزان استفاده از اپهای سلام و تندرستی در ۶ ماه گذشته ۶۲٪ افزایش یافته، در صورتی که رشد کل بازار تنها ۳۳٪ بوده؛ و این مساوی است با سرعت رشدی ۸۷٪ بیش از میانگین بازار.

در نظر بگیرید که این آمار درست در زمانی از راه رسیده که اپل و گوگل قصد دارند با HealthKit و Google Fit (دومی هنوز معرفی نشده) تصمیم به بها دادن بیشتر به اکوسیستم اپهای مرتبط با سلامت و ورزش گرفته اند، به این شکل که کیت های توسعه و اپهای مناسب برای جمع آوری داده های سلامت را یکجا ارائه می کنند تا کار برای تولیدکنندگان دستگاه های پوشیدنی مرتبط، آسان تر شود.

امسال سال شروع پرواز گجت های پوشیدنی است و به طور مشخص ساعت ها و مچبند ها در مرکز توجه قرار دارند. گوگل با پلتفرم Android Wear و ساعت هایی مثل موتو ۳۶۰ و جی واچ در صدد تصاحب بازار است و اپل نیز (طبق گزارش ها) علاوه بر معرفی اپلیکیشن Health در حال آماده شدن برای عرضه iWatch با قابلیت نظارت بر سلامت است.

fitness_age_hires_v1
دامنه سنی افرادی که بیشتر به استفاده از این اپها گرایش دارند جالب است. از ۲۵ تا ۵۴ سال و بیش از همه خانم های میان سال به استفاده از این اپها گرایش دارند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی‍رضا معظمی
    علی‍رضا معظمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    به نظرم دلیل عمده رشد اینگونه اپ ها اینه که جمعیت دنیا داره به سمت میانسالی و پیری میره چون جوونا کمتر دنبال این چیزا میرن.

  • Surenat
    Surenat | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    یه بار یه اپ برای میزان آبی که در طول روز باید خورد نصب کرده بودم هر 10 دقیقه می گفت یه لیوان آب بخور بعده دو روز حالم بد شد :(

مطالب پیشنهادی