ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویترز: آیواچ در اکتبر با نمایشگر ۲.۵ اینچی، سنسور نبض و شارژ القایی می آید

اگر گزارش جدید خبرگزاری رویترز درست باشد باید در مهر یا آبان (اکتبر) امسال شاهد عرضه ساعت هوشمند اپل باشیم. طبق گزارش یک منبع موثق، اپل تولید iWatch را به قصد فروش ۵۰ میلیونی در ۳ ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۳

اگر گزارش جدید خبرگزاری رویترز درست باشد باید در مهر یا آبان (اکتبر) امسال شاهد عرضه ساعت هوشمند اپل باشیم.

طبق گزارش یک منبع موثق، اپل تولید iWatch را به قصد فروش ۵۰ میلیونی در ۳ ماه آخر ۲۰۱۴ شروع کرده و هم اکنون خطوط تولید در شرکت Quanta مشغول ساخت ۷۰ درصد از کل سفارش های اپل هستند.

علاوه بر این، گزارش شده که ساعت هوشمند اپل دارای نمایشگر ۲.۵ اینچی است و شکلش اندکی مستطیلی می نماید. رویه نمایشگر لمسی آن کمی از بند دو مچ بالاتر خواهد ایستاد تا حالتی کمانی ایجاد شود و قابلیت شارژ بی سیم هم دارد. ضمن اینکه در گفته های منبع جدید به وجود سنسور نبض شمار هم اشاره شده.

قطر ۲.۵ اینچی برای نمایشگر بسیار بزرگتر از ۱.۵ اینچ است که در گزارش های قبلی آمده بود و تقریبا مشابه نسل ۷ آیپاد نانو است. اما گزارش های قبلی به نمایشگری مشابه آیپاد نانو نسل ۶ اشاره داشتند.

از راست به چپ: آیپاد نانو نسل ۷ و نسل ۶.
از راست به چپ: آیپاد نانو نسل ۷ و نسل ۶.

انتظار می رود آیواچ کمی بعد از عرضه نسخه نهایی iOS 8 و در کنار آیفون ها یا آیپدهای جدید در پاییز ۲۰۱۴ معرفی و عرضه شود و با اپلیکیشن Health اپل که در iOS 8 معرفی شد، همبستگی زیادی داشته باشد.

به روز رسانی: نمای شبیه سازی شده iOS بر روی نمایشگر ۲.۵ اینچی آیواچ را در زیر می بینید. به نظر می رسد همخوانی خوبی بین این دیزاین و آن اندازه وجود داشته باشد. این طور فکر نمی کنید؟

iwatchmockupimage

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Sav
    Sav | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    ۲.۵ اینچ برابر ۶.۳۵ سانتیمتره.

    اگر کاملا مربعی باشه، فقط ابعاد صفحهٔ نمایش می‌شه ۴.۵*۴.۵ سانتی‌متر. با اضافه کردن حاشیه و احتمالا بعضی سنسور‌ها، حداقل طولش به ۵ یا ۵.۵ سانتی‌متر می‌رسه. برای یک ساعت فوق‌العاده بزرگه!

    اگر مستطیلی بشه، طولش زیادتر هم می‌شه. حتی اگر از صفحه نمایش منحنی استفاده کنه، روی مچ خیلی از انسان‌ها، زشت و بدقواره می‌شه. برای مچ‌های ظریف هم کاربردی نخواهد بود.

    آیواچ اپل، اگر قراره جاشو میون مردم عادی باز کنه، باید چه از نظر سایز و چه از نظر طراحی، شبیه به ساعت‌های معمولی باشه. ساعتی که طولش بزرگتر از طول مچ دست خیلی‌ها (مخصوصا خانم‌ها) باشه مطمئنا مثل گوگل گلس گیک‌پسند خواهد بود، نه مردم‌پسند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی