ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل هوآوی
موبایل

هوآوی تا کنون ۱ میلیون دستگاه از Ascend P7 به فروش رسانده است

شرکت چینی هوآوی، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در این کشور به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که تا کنون ۱ میلیون دستگاه از پرچمدار کنونی خود، Ascend P7 را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۲

شرکت چینی هوآوی، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در این کشور به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که تا کنون ۱ میلیون دستگاه از پرچمدار کنونی خود، Ascend P7 را به فروش رسانده است. این دستگاه در اوایل ماه گذشته میلادی برای اولین بار معرفی شد و اکنون پس از گذشت بالغ بر ۱ ماه توانسته تا فروش خوبی را به دست آورد.

Ascend P7 بدنه ای آهنین با ضخامت ۶.۵ میلیمتر دارد و از جمله باریکترین تلفن های هوشمند کنونی به شمار می رود. این دستگاه از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد و قلب تپنده آن نیز پردازنده ای مخصوص هوآوی به نام Kirin 910T است. این پردازنده از چهار هسته استفاده می کند و سرعت آن بر روی ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات پرچمدار هوآوی به شمار می روند.

Ascend P7 در پشت خود دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با برخورداری از دوربینی ۸ مگاپیکسلی در جلو، گزینه ای مطلوب برای عاشقان سلفی به حساب می آید.

P7 هنوز به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه نشده، لذا پیش بینی می شود با عرضه آن در کشور هایی همچون آمریکا، هوآوی بتواند به هدف خود که فروش ۱۰ میلیون دستگاه است، دست پیدا کند. شایان ذکر است که نسخه قبلی این محصول، Ascend P6، در سال ۲۰۱۳ توانست آمار فروش ۴ میلیون دستگاه را از خود بر جای گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۳ تیر ۱۳۹۳

    جالبیش وزن خیلی کمشه که فکر کنم حدود 120 گرم بود

    تبلت x1 هواوی هم امده
    که خیلی جالبه هم قیمتش که 1100 هستش
    هم وزنش هم امکاناتش هم قطرش
    هم باطری قویی که داره

    کلا محصولات امسالش جالب شدن و تو طراحی خیلی متنوع تر و قوی تر از طرح یک نواخت سامسونگ و htc هستش

  • H.Hosseini
    H.Hosseini | ۳ تیر ۱۳۹۳

    قیمتش چنده دوستان؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی