ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با معرفی Android One بازار تلفن های مقرون به صرفه را هدف گرفت

گوگل با هدف تقویت حضور در بازارهای نوظهور، در روز چهارشنبه از پلتفرم جدید خود با نام Android One پرده برداشت. با این محصول، سازندگان تلفن های همراه می توانند اقدام به ساخت دستگاه های ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۱

گوگل با هدف تقویت حضور در بازارهای نوظهور، در روز چهارشنبه از پلتفرم جدید خود با نام Android One پرده برداشت. با این محصول، سازندگان تلفن های همراه می توانند اقدام به ساخت دستگاه های با قدرت بالا و قیمت ارزان کنند.

این شرکت اعلام کرد سخت افزار و نرم افزار این دستگاه ها بر پایه اندروید خالص بوده و درست به مانند دستگاه های نکسوسی یا نسخه گوگل پلی، به سرعت به روز رسانی می شوند.

مدیر بخش اندروید آقای ساندار پاچای اعلام کرد که دستگاه های اندروید وان تلفن های هوشمند قدرتمند، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه خواهند بود. او به یک نمونه دستگاه ساخت شرکت میکرومکس اشاره کرد که یک تلفن همراه ۱۰۰ دلاری با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی است.

در حال حاضر اغلب دستگاه های رده پایین اندرویدی فاقد آخرین نسخه اندروید هستند که گویا گوگل به وضوح قصد دارد این روال را به پایان برساند.

با این پلتفرم سازندگان سخت افزار نمی توانند هیچ گونه دستکاری ظاهری در اندروید وان ببرند ولی می توانند اپلیکیشن هایی را در دستگاه ها و صد البته در گوگل پلی قرار دهند.

این پروژه در پاییز امسال از هند آغاز خواهد شد. گوگل قصد دارد به سرعت آن را به تمام کشورها گسترش دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • چی شده
    چی شده | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    الان اون قسمتش که میگه ((در حال حاضر اغلب دستگاه های رده پایین اندرویدی فاقد آخرین نسخه اندروید هستند که گویا گوگل به وضوح قصد دارد این روال را به پایان برساند.)) ینی میخواد برای گوشی های رده پایین آپدیت بده ؟؟؟ من که گوشیم تا حالا یه بارم آپدیت نیومده براش. همون اندروید 2.3.6 مونده. تازه سه سال پیشم خریدمش. گوشیمم هواوی تخمی. فعلا کاستوم رام هم نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی