ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل رسما سیستم عامل اندروید برای ابزار های پوشیدنی را معرفی کرد؛ Android Wear از راه رسید

گوگل در کنفرانس I/O نسخه ای ویژه از اندروید را معرفی کرد که برای ابزار های پوشیدنی و نمایشگر کوچک آن ها بهینه سازی شده است. ساعت های هوشند ابزارهایی هستند که در حال حاضر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۷

گوگل در کنفرانس I/O نسخه ای ویژه از اندروید را معرفی کرد که برای ابزار های پوشیدنی و نمایشگر کوچک آن ها بهینه سازی شده است. ساعت های هوشند ابزارهایی هستند که در حال حاضر به این سیستم عامل مجهز می شوند.

با Android Wear مهمترین اعلان های اندروید بر روی ساعت شما به تصویر در می آید. نمایشگر دستگاه همراه روشن است و از این طریق دسترسی به اطلاعات را بسیار آسان می نماید.

کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین نمایشگر، به کاربر اجازه می دهد تا در بین اعلان ها جا به جا شود. بعضی از پیام ها که حاوی اطلاعات بیشتری هستند، با کشیدن انگشت به سمت راست، محتوای خود را به نمایش در می آورند. اعلان هایی که مطالعه شوند به صورت خودکار از روی موبایل نیز حذف می گردند.

با نگه داشتن انگشت بر روی نمایشگر، کاربر قادر است تا ظاهر ساعت دستگاه را از میان گزینه های موجود عوض نماید. شما همچنین می توانید با ساعت خود صحبت کنید و به از او بخواهید تا موضوع مشخصی را به شما یادآوری نماید.

android-wear-lyft-w600

برای مثال کاربر قادر است از ساعت خود بخواهد تا به او یادآوری نماید پس از رسیدن به خانه، ایمیل های خود را چک نماید. در این مرحله ساعت اطلاعات لازم را به موبایل می فرستد و تنظیمات لازم را انجام می دهد.

گوگل همچنین اعلام کرد که کاربران می توانند با ساعت خود به جستجو بپردازند و همچنین به یادداشت برداری مشغول شوند.

هنگامی که موبایل تماسی را دریافت کند، دایره ای سبز رنگ بر روی ساعت ظاهر می شود و به کاربر اجازه می دهد تا با کشیدن آن به سمت راست به تماس پاسخ دهد. طبیعتا کشیدن انگشت به سمت چپ نیز تماس را رد می کند.

Android Wear از فرمان های صوتی برای پخش موسیقی پشتیبانی می کند و همچنین به ساعت هایی با سنسور تشخیص ضربان قلب اجازه می دهد تا اطلاعات خود را به بهترین نحو به کاربر نمایش دهند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MAY
    MAY | ۵ تیر ۱۳۹۳

    آیا مراسم (google i\o) به صورت تصوریری بر روی سایت قرار میگیره؟

  • چسب زخم
    چسب زخم | ۴ تیر ۱۳۹۳

    به نظر من رابط کاربری خود گوگل برای ساعت ها بهتره تا رابط کاربری خود شرکت ها

مطالب پیشنهادی