ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

واکنش تیم پلی استیشن 4 بعد از شنیدن قیمت اکس باکس وان: “بزن قدش”

اسکات رودی، مدیر کل استودیوهای آمریکای سونی می گوید وقتی شنیدیم اکس باکس وان قیمت بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم به همدیگر می گفتیم بزن قدش و از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

اسکات رودی، مدیر کل استودیوهای آمریکای سونی می گوید وقتی شنیدیم اکس باکس وان قیمت بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم به همدیگر می گفتیم بزن قدش و از خوشحالی رقصیدیم.

در گفتگویی با آرس تکنیکا، از اسکات رودی پرسیده شد زمانی که قیمت اکس باکس وان اعلام و مشخص شد که 100 دلار گران تر از پلی استیشن 4 است چه احساسی داشتید و وی بدون تعارف پاسخی صادقانه داد:

"من نمی خواهم دروغ بگویم. دقیقا به یاد دارم که کجا بودم، داشتیم کنفرانس خبری خودمان را تمرین می کردیم. یک احساسی داشتیم که آن ها با 499 دلار جلو می آیند ولی مطمئن نبودیم. پس آره، ما در راهرو می رقصیدیم و می زدیم قدش. عالی بود. هر کسی که برای مصاحبه جلو می آمد مهم نبود چه سوالی از من می پرسد، پاسخم از قبل مشخص بود: 399 دلار. این پاسخ همه سوالات بود."

پس از آن رودی در مورد حذف کینکت از اکس باکس وان گفت: "صادقانه بگویم ما همیشه به این موضوع فکر می کردیم که آن ها بالاخره کنسول را بدون کینکت منتشر کنند. بنابراین فقط منتظر و البته آماده این تغییر بودیم."

حالا هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4 قیمت برابری دارند و این نبرد بازی ها و کیفیت بهتر سرویس های جانبی است که یک کنسول را برتر از دیگری نشان می دهد. انتخاب شما کدام کنسول 400 دلاری است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    با احترام به مایکروسافت بزرگ و دوست داشتنی
    من پی اس رو انتخاب می کنم به خاطر دسته بازی های فوق العاده اش برای فوتبال، من فقط با دی پد فوتبال بازی می کنم که دسته های ایکس باکس اصلا دی پد مناسبی نداره!
    زنده باد خالق پلی استیشن که بهترین خاطرات بچگیمون و رقم زد.

  • atari
    atari | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    فقط آتاری !

  • ava
    ava | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    کنسول سونی به غیر از اون دسته های بازی در بقیه موارد از ایکس باکس بهتره ولی کینکت ایکس باکس واقعا عالی هست و کنترل با حرکت و صدا خیلی چیز خوبیه و تازه ممکنه در آینده با انتشار ویندوز 9 و کورتانا با یه آپدیت این قابلیت های هوشمند و حرف زدن با کنسول به ایکس باکس هم بیاد
    کاش ایکس باکس لعنتی هم رم بهتر میزاشت دیگه تنها یک انتخاب باقی میموند ایکس باکس
    این انتخاب رم کم سرعت واقعا بزرگترین اشتباه بود و باید عاملش رو بگیرن اخراج کنن که ضرر میلیاردی به ماکروسافت زد با این کارش

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۲ مرداد ۱۳۹۳

    فقط PC

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی