ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در پاییز امسال ساعت هوشمند بر پایه Android Wear معرفی خواهد کرد

در حالی که ال جی، سامسونگ و موتورولا اولین سازندگان ساعت هوشمند بر اساس سیستم عامل Android Wear به حساب می آیند، به نظر می رسد که آهسته آهسته دیگر تولید کنندگان نیز در حال ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ تیر ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۲

در حالی که ال جی، سامسونگ و موتورولا اولین سازندگان ساعت هوشمند بر اساس سیستم عامل Android Wear به حساب می آیند، به نظر می رسد که آهسته آهسته دیگر تولید کنندگان نیز در حال پیوستن به این جرگه هستند.

به گفته TechCrunch، منابع خبری از داخل شرکت ایسوس خبر داده اند که این سازنده تایوانی قصد دارد به زودی ساعت هوشمند جدیدی را معرفی نماید. ایسوس که تا به حال در بازار پوشیدنی ها حضور نداشته، تصمیم دارد با عرضه ساعت جدیدش در بازه قیمت ۹۹ تا ۱۴۹ دلار، کاربران زیادی را به خود جلب نماید.

قیمت گذاری ایسوس، باعث می شود تا ساعت هوشمند این شرکت از سایر رقبا ارزان تر باشد. در حال حاضر گیر لایو سامسونگ با ۲۰۰ دلار و جی واچ ال جی با ۲۲۵ دلار به فروش می رسند.

طبق شنیده ها ساعت هوشمند ایسوس دارای نمایشگر AMOLED خواهد بود و قرار است در پاییز امسال به بازار عرضه شود. ایسوس علاقه عجیبی به ترکیب کردن محصولات مختلف با یکدیگر دارد و در میان کاربران به عنوان تولید کننده ای با ابتکار شناخته می شود.

چندی پیش و در نمایشگاه Computex ایسوس محصولی را معرفی کرد که ترکیبی از لپتاپ، تبلت و موبایل بود و بر روی خود از سیستم های اندروید و ویندوز بهره می برد. به نظر شما خلاقیت های ایسوس، در ساعت جدیدش نیز بروز پیدا خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مصطفی فراهانی
    مصطفی فراهانی | ۶ تیر ۱۳۹۳

    ايسوس فوق العادست تمام

  • علی
    علی | ۶ تیر ۱۳۹۳

    ایسوس رو با دیمو و glx مقایسه میکنی...از نزدیکی چندتا گجت ایسوس رد شدی تا حالا.. چون مطمئنا ازشون استفاده نکردی و خیلی متعصبانه در مورد برندا صحبت میکنی و چشماتو رو نوع آوریای برندای دیگه میبندی...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی