ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با دستیار صوتی کورتانا جام جهانی را پیش بینی می کند

اگر به خاطر داشته باشید، در جام جهانی ۲۰۱۰ اختاپوسی عجیب به نام پائول قادر بود تا برنده مسابقات را به درستی پیش بینی کند. اکنون در شرایطی که پائول مریض احوال است، مایکروسافت با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۳

اگر به خاطر داشته باشید، در جام جهانی ۲۰۱۰ اختاپوسی عجیب به نام پائول قادر بود تا برنده مسابقات را به درستی پیش بینی کند. اکنون در شرایطی که پائول مریض احوال است، مایکروسافت با استفاده از دستیار صوتی خود، کورتانا، قصد دارد تا این مسئولیت را بر عهده گیرد.

سیستم کورتانا تا کنون موفق شده چهار نتیجه در رابطه با تیم های برزیل، کلمبیا، هلند و ساحل عاج را با موفقیت پیش بینی کند. قابلیت جدید دستیار صوتی مایکروسافت، در قالب به روز رسانی هایی است که هر دو هفته یکبار از سمت این شرکت برای کاربران ارسال می شود و اطلاعات جدیدی را جهت بهبود عملکرد کورتانا بر روی سرور آن قرار می دهد.

سیستم پیش بینی مایکروسافت با در نظر گرفتن تعداد بردها،مساوی ها و باخت های یک تیم و قرار دادن آن ها در کنار شرایط آب و هوایی و میزبانی، نتیجه را اعلام می نماید. کورتانا در جدیدترین پیش بینی خود رای به باخت آمریکا در برابر بلژیک داده است و از همین روی بسیاری از کاربران آرزو می کنند که مایکروسافت در ساختار این تکنولوژی دچار اشتباه شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • KiarashGl | نوب :)
    KiarashGl | نوب :) | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    خوبه بیاد برامون پیش بینی کنه تو این برنامه 2014 یه چیزی ببریم :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی