ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در تلاش برای عرضه گلکسی اس ۵ مجهز به سیستم عامل تایزن

یک ماه پیش بود که سامسونگ از اولین تلفن هوشند خود مجهز به سیستم عامل تایزن، با نام Samsung Z، پرده برداری کرد. اکنون جالب است بدانید که طبق شنیده ها، شرکت کره ای قصد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۰۹:۱۲

یک ماه پیش بود که سامسونگ از اولین تلفن هوشند خود مجهز به سیستم عامل تایزن، با نام Samsung Z، پرده برداری کرد. اکنون جالب است بدانید که طبق شنیده ها، شرکت کره ای قصد دارد این سیستم عامل را به پرچمدار کنونی خود نیز بیاورد.

سایت Zauba مجموعه ای است که اقلام وارداتی و صادراتی هند را به ثبت می رساند. این سایت به تازگی موردی را در مجموعه خود قرار داده که قطعا برای علاقه مندان به موبایل قابل توجه است. Samsung Galaxy S5 Tizen Test Phone محصولی است که به گفته Zauba به تازگی از کره جنوبی وارد هند گشته است.

Samsung-Galaxy-S5-Tizen-w600

البته این موضوع لزوما بدین معنی نیست که سامسونگ قصد دارد تا نسخه تایزن گلکسی اس ۵ را به بازار عرضه کند. کهکشانی ها در حال حاضر با نام اندروید عجین شده اند و اعمال چنین تغییر بزرگی در آن ها، می تواند بازار سامسونگ را تحت تاثیر قرار دهد.

به هر ترتیب موضوع واضح این است که سامسونگ برای تایزن نقشه هایی جدی را در سر می پروراند و این احتمال که در طول سالیان آینده این سیستم عامل به صورت کامل جایگزین اندروید شود، به هیچ وجه دور از منطق به نظر نمی آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • اندروید
    اندروید | ۲۴ تیر ۱۳۹۳

    بیا تا ما لشمون گوشی اندروید گرفتیمد تایزنپدر اومد ای خار و مادر شانس ومن گاییدم سامسونگم شورشو در آورده همون اندروید خوب بود دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی