ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به دنبال ساخت هیلوهای بیشتر است

پس از معرفی هیلو 5: گاردینز و هیلو: مسترچیف کالکشن، نوبت به آن رسیده که تیم های کوچک دیگری درون استودیوهای مایکروسافت شکل بگیرند و عناوین جدیدی در این دنیای عظیم خلق کنند. شایعات حاکی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

پس از معرفی هیلو 5: گاردینز و هیلو: مسترچیف کالکشن، نوبت به آن رسیده که تیم های کوچک دیگری درون استودیوهای مایکروسافت شکل بگیرند و عناوین جدیدی در این دنیای عظیم خلق کنند.

شایعات حاکی از آن هستند که تیم سومی درون استودیو 343 قرار است شکل بگیرد و روی عناوین کوچک تر سری هیلو کار کند. از طرفی استودیوهای دیگر مایکروسافت هم نامزد هستند که کار خود را روی بازی های کوچک تر سری شروع کنند که البته با نظارت نهایی 343 همراه خواهد بود.

مایکروسافت به دنبال یک تهیه کننده با سابقه می گردد تا پروژه های جدیدی را در قالب دنیای هیلو به وی بسپارد و این شخص قرار است در استودیو 343 استخدام شود. پیام مایکروسافت به شرح زیر است:

"343Industries به دنبال یک تهیه کننده ارشد می گردد تا پروژه جدیدش در دنیای هیلو را توسعه دهد. این شانس شما است که روی یکی از هیجان انگیزترین و خلاقانه ترین IP های این صنعت با تیم خلاقی در 343 کنید."

البته با توجه به اینکه مایکروسافت در این تبلیغ از لفظ "تهیه کننده ارشد" استفاده کرده، احتمالا به این معنا نیست که پروژه جدید 343 چندان کوچک باشد. فراموش نکنید که مایکروسافت قول داده ویندوز را زنده کند و در تابستان اخبار بیشتری پیرامون آن منتشر خواهد کرد.

نظر شما در مورد این شوتر کنسولی چیست؟ از نسخه های جدیدتر با سبک های متفاوت استقبال می کنید یا ترجیح می دهید این بازی در همان سبک شوتر اول شخص کنسولی باقی بماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • susk-e-bath
    susk-e-bath | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    بسیار جالب توجح بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی