ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تبلت جی پد ۱۰٫۱ اینچی اش را روانه بازار جهانی می کند

ال جی بزرگترین نسخه از تبلت اندرویدی اش G Pad 10.1 را به زودی به بازار جهانی عرضه می کند. این تبلت ۱۰٫۱ اینچی ماه گذشته معرفی شده بود. این شرکت پیش از این نسخه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۸

ال جی بزرگترین نسخه از تبلت اندرویدی اش G Pad 10.1 را به زودی به بازار جهانی عرضه می کند. این تبلت ۱۰٫۱ اینچی ماه گذشته معرفی شده بود. این شرکت پیش از این نسخه ۷ اینچی این تبلت را در ماه ژوئن در بازار اروپا عرضه کرده بود. اما طبق اعلام تازه این شرکت نسخه های ۸ و ۱۰٫۱ اینچی در هفته های آینده در بازار جهانی قابل خرید خواهند بود.

در کنار باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری، G Pad 10.1 از قابلیت KnockCode به عنوان قفل امنیتی بهره می برد که در حال حاضر تنها روی تلفن های هوشمند ال جی تعبیه شده است. با KnockCode کاربران می توانند با چند تپ که در بخش های مشخصی از صفحه گوشی توسط خودشان مشخص شده، گوشی را از حالت استندبای خارج و قابل استفاده کنند. تبلت های G Pad این امکان را دارند که تا چهار الگو به خاطر بسپارند. به این معنی که چندین نفر می توانند به طور همزمان با الگوی KnockCode خودشان به تنظیمات و امکانات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

Smart Keyboard نیز دیگر قابلیت اختصاصی تبلت ال جی است. امکانی که عادت های تایپ شما و قدرت پیش بینی را به تبلت می آموزد تا اشتباهات تایپی به حداقل برسند. همچنین امکان چند وظیفگی همزمان نیز از G3 به این تبلت به ارث رسیده و می توانید با کمک آن دو اپلیکیشن را به صورت همزمان در صفحه اجرا کرده و مدیریت کنید.

نسخه ۱۰٫۱ اینچی به پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز چهار هسته ای، یک گیگابایت رم و صفحه نمایش ۸۰۰×۱۲۸۰ اچ دی مجهز است. و خریداران این نسخه می توانند از میان رنگ های مشکی، سفید، قرمز، نارنجی و آبی رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند.

به نظر میرسد ال جی در رقابت با سایر شرکت ها، برای جا افتادن در بازار تبلت مسیر دشواری در پیش دارد. آیپد اپل کماکان بیشترین فروش را در بین تبلت های بازار دارد. در میان تبلت های اندرویدی هم سامسونگ بزرگترین رقیب ال جی خواهد بود و آسوس، آمازون و لنوو نیز در بازار تبلت ها بالاتر از ال جی ایستاده اند. باید دید ال جی با G Pad هایش چگونه و چه بخشی از بازار را از آن خود می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ali.n
    ali.n | ۱۶ تیر ۱۳۹۳

    جی پد هشت فعلا بسیار با ارزشه و امکانات خوبی در کنار قیمت خوب داره.. امیدوارم این سری جدید هم با قیمت خوب وارد بشن

  • Mohamad Gandomi
    Mohamad Gandomi | ۱۶ تیر ۱۳۹۳

    آقایون محترم اینجا دعوا نداریم ها ! :|
    دعوا میخواین میتونین تشریف ببرین زو**ت :))
    آ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی