ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کینکت برای ویندوز هفته دیگر عرضه می شود

همه کنسول بازی اکس باکس وان را می شناسند که یکی از نقاط برتری آن، دوربین مخصوصی است به نام کینکت. این دوربین که بیشتر برای انجام بازی طراحی شده، حالا قرار است به زودی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

همه کنسول بازی اکس باکس وان را می شناسند که یکی از نقاط برتری آن، دوربین مخصوصی است به نام کینکت. این دوربین که بیشتر برای انجام بازی طراحی شده، حالا قرار است به زودی برای ویندوز هم منتشر شود تا برنامه نویس های خلاق کارشان را آغاز کنند.

کینکت برای ویندوز ورژن 2، طبق اطلاع رسانی مایکروسافت در فروشگاه آنلاین اش، قرار است در تاریخ 24 تیر (15 جولای) و با قیمت 199 دلار منتشر شود که نسبت به برآورد تقریبا 100 دلاری هزینه ساخت این قطعه، مایکروسافت قطعا سود خوبی از این راه کسب می کند.

کینکت مخصوص اکس باکس وان قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080 را دارد و در هر ثانیه 2 گیگابیت داده را پردازش می کند. مشخص نیست که این ورژن کینکت که مخصوص کار با ویندوز طراحی شده با توجه به قیمت بالایش قدرتمند تر خواهد بود یا خیر.

برای کار روی این دوربین باید به یکی از زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، #C، وی بی دات نت، سی اکس یا جاوا اسکریپت مسلط باشید. اگر روی نسخه پیشین کینکت کار کرده اید کارتان با این دوربین آسان تر خواهد بود اما قرار نیست برنامه های پیشین شما همچنان با کینکت ورژن 2 کار کند.

کینکت مخصوص ویندوز کمتر جنبه سرگرمی دارد و تنها به عنوان کیت های توسعه منتشر می شود. به عبارتی، مایکروسافت قرار نیست بازی های کینکتی را روی ویندوز هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • KiarashGl | نوب :)
    KiarashGl | نوب :) | ۱۶ تیر ۱۳۹۳

    کینکت ویندوز با همون کینکت xbox چه فرقی میکنه؟ مثلا نمیشه همون کینکت خودمون رو وصل کنیم به pc؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی